E46 323Ci strasznie pływa.

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
JeszRodzynek
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 10/10/2017, 19:09
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Kontakt:

E46 323Ci strasznie pływa.

Postautor: JeszRodzynek » 10/10/2017, 19:17

Witam. Szukałem w wielu tematach ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. Mam problem z moim bmw e46. Silnik M54TU25 170km. Problem jest taki, że na koleinach auto strasznie pływa, jest ciężkie do opanowania, nie da sie jechac szybciej niz 80km/h. W dodatku na nierównościach tylu cos stuka. Wymieniałem tuleje pływające lecz nic to nie pomogło, opony mam 17 225/45. Obstawiam jeszcze tuleje pod progami, ale nie jestem pewien. Prosze o pomoc moze mial ktos podobny problemu gory dzieki :D.


Awatar użytkownika
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 2910
Rejestracja: 08/04/2012, 0:18
BMW: E46 M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ
Kontakt:

Postautor: WKRENTEK77 » 10/10/2017, 21:18

Problem jest dość złożony bo na pływanie auta może mieć wpływ wiele czynników chyba nie muszę wspominać że trzeba by było sprawdzić cały zawias z tyłu i przodu ,jedz gdzieś na ścieżkę i sprawdź na szarpakach , te tuleje podprogowe to może być dobry trop choć gdyby była choć jedną walnięta to miałbyś skręcona kierownice ,w moim przypadku tak było .Rozmiar kół masz taki jak ja pływanie i myszkowanie na koleinach jest normą ,za niedługo wymiana na zimówki więc na kilka miesięcy problem zniknie ,mam tak co roku :pardon:

JeszRodzynek
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 10/10/2017, 19:09
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Kontakt:

Postautor: JeszRodzynek » 11/10/2017, 8:30

Byłem juz w 3 miejscach na szarpakach. Zero luzów. Zbieżność tez okej. Amortyzatory suche i sprawne. Dodam, że Z przodu wymieniane były wszystkie tuleje w wachaczach.

Awatar użytkownika
damianskorapl
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 28/09/2015, 21:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Gadu-Gadu: 26672856
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Postautor: damianskorapl » 11/10/2017, 10:11

Może masz po prostu już luz na przekładni kierowniczej? Auto sprawnie reaguje na wszystkie ruchy kierownicą?

JeszRodzynek
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 10/10/2017, 19:09
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Kontakt:

Postautor: JeszRodzynek » 11/10/2017, 11:09

Tak wszystko jest Ok, jest tez nowa pompa wspomagania, układ kierowniczy nie ma najdrobniejszego luzu


Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3601
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Postautor: GUMMISS » 11/10/2017, 15:21

Ja bym obstawiał problemy z tylna osią. Jest lekceważona przez użytkowników, a przecież połowa kół pojazdu jest właśnie na tylnej osi. Może być wyrwane mocowanie wózka i auto skręca tyłem, kierownica stoi prosto bo zbieżność była ustawiona to i kierownicę się poprawia. Jak z przodu jest sztywno to zostaje tył. Poza tym na oponach 225 R17 też mi się auto woziło w koleinach, jednak dawałem radę przy każdej osiągalnej przez auto prędkości.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

Piotrek2800
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 02/10/2016, 23:25
BMW: 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pionki
VIN: EZ48441
Kontakt:

Postautor: Piotrek2800 » 11/10/2017, 19:39

Ja miałem stukanie z tyłu i była to 33326770786 tuleja wahacza wzdłużnego. Porównaj sobie obie strony, ta co jest uszkodzona będzie bliżej progu i dlatego przy bujaniu uderza o wspornik 33303411877

JeszRodzynek
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 10/10/2017, 19:09
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Kontakt:

Postautor: JeszRodzynek » 11/10/2017, 20:45

Dam znac po wymianie tuleji progowych. Moze ktos ma podobny problem i mu sie przyda.

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5135
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Postautor: MARC » 11/10/2017, 21:42

Tuleje progowe to może być dobry trop.



Wróć do „Zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości