E46 323Ci duże spalanie LPG.

JeszRodzynek
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 10/10/2017, 19:09
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Kontakt:

E46 323Ci duże spalanie LPG.

Postautor: JeszRodzynek » 05/12/2017, 20:57

Witam.
Mam problem ze swoja bmka. Gaz to lpg tech, wtryski bodajże yeti. Zakładany 4 miesiące temu. Na początku w lecie gdy instalacja została założona paliła około 12 l gazu w mieście. Od jakiś 2 miesiecy pali mi około 20l jeżdżąc po mieście i to bardzo ekonomicznie. Termostat jest raczej Ok. Chłodnica po przejechaniu 2 km dalej zimna. Byłem juz na 2 regulacjach lecz bezskutecznych. Wyglada to tak ze gazownik podpina pod kompa, a wszystko robi sie samo, nie wiem jak to powinno wyglada wiec pisze. Podejrzewam jeszcze swiece, na gazie obroty delikatnie falują, na benzynie jest idealnie. Czasami jest tez tak ze jak ruszam spod świateł dodając gazu potrafi prawie ze zgasnąć. Auto w automacie, lecz mimo to wydaje mi sie ze spalanie ponad 20l gazu w mieście to lekka przesada jak na e46.


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 409
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Postautor: maniek21112 » 10/12/2017, 10:22

JeszRodzynek pisze:Termostat jest raczej Ok.

Co tzn., że jest ok? Jaką masz temperaturę w teście 7.0 po rozgrzaniu? Na trasie przy spokojnej jeździe nie spada?
JeszRodzynek pisze:Podejrzewam jeszcze swiece, na gazie obroty delikatnie falują, na benzynie jest idealnie. Czasami jest tez tak ze jak ruszam spod świateł dodając gazu potrafi prawie ze zgasnąć.

Jak na pb jest ok to jedź do gazownika, który potrafi prawidłowo ustawić instalację.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-284-200
Moje 328ia: 328ia-manka-i-zony-cosmosschwarz-23660
[K] kierownicę sportową multi 98-99r, bez airbag, stan min. bardzo dobry

JeszRodzynek
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 10/10/2017, 19:09
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Kontakt:

Postautor: JeszRodzynek » 10/12/2017, 13:44

Tez tak mysle. Wymieniłem swiece a gazownik wciska mi kit ze słany gaz tankuje... musze Chyba odwiedzić Pana Rogowskiego w Lublinie

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 409
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Postautor: maniek21112 » 11/12/2017, 8:24

Wciska kit, bo nie ma pojęcia o swojej pracy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-284-200
Moje 328ia: 328ia-manka-i-zony-cosmosschwarz-23660
[K] kierownicę sportową multi 98-99r, bez airbag, stan min. bardzo dobry

Awatar użytkownika
micbil96
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 15/12/2015, 13:30
BMW: e46 318->SWAP M52B28TU
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Skarzysko
Kontakt:

Postautor: micbil96 » 11/12/2017, 11:35

Jedź do porządnego gazownika, jeżeli na benzynie jest wszystko ok

Wysłane z mojego LEX829 przy użyciu Tapatalka



Wróć do „LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość