E46 320i 2.2 170km - check, regulacja lambda oraz obwód zapłonowy.

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
seba666
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 04/08/2016, 19:22
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: stalowa wola
Kontakt:

E46 320i 2.2 170km - check, regulacja lambda oraz obwód zapłonowy.

Post autor: seba666 » 16/11/2017, 10:35

Przepływka zmieniona na Delphi . Kolega podpowiedział że może przez to kupiłem Ori. Używana na allegro . Dalej to samo . I teraz leżą mi dwie ,na półce i jak ktoś przyjdzie do mnie to pyta się co to jest xD. Swiece jakieś bosh


Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5483
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 16/11/2017, 10:47

Musisz ogarnąć albo INPE albo konktretnego mechanika.
Przypływka może być uszkodzona, delphi to zły wybór, a używka to loteria.
Tak na prawdę to nie zrobiłeś zbyt wiele aby pozbyć się problemu.

seba666
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 04/08/2016, 19:22
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: seba666 » 16/11/2017, 10:52

Mechanik co naprawia już parę ładnych lat BMW . Pokazał mi wykres pracy cylindrow 5 stały równo a 6 odstawał i to bardzo. I mówił że przez to wywala check

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5483
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 16/11/2017, 11:00

Pogratuluj mu wiedzy, bo jest niesamowity!
Wielką tajemnicę naprawy zachował dla siebie ?

Opcji jest wiele...
Jedź do innego mechanika który to sprawdzi konkretnie i naprawi.
M54 to bardzo dobry silnik.

seba666
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 04/08/2016, 19:22
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: seba666 » 16/11/2017, 11:06

Dam sobie z nim raczej spokuj i poszukam innego . Który ogarnia E46 mam nadzieję ze się taki znajdzie .


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3041
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 16/11/2017, 11:08

Zamień cewkę z 6 cylindra np. z 5, dodatkowo pomyśl o pompie paliwa skoro masz zbyt ubogą mieszankę, mechanik robił pomiar ciśnienia paliwa?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

seba666
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 04/08/2016, 19:22
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: seba666 » 16/11/2017, 11:24

Zasugerowałem mu to ostatnio sam . Bo czytalem dużo tematów na forach i w paru przypadkach winna była pompa . Na co mechanik mi odpowiedział że nie sądzę . inaczej czy teraz coś zdziałać i pojadę do jakiegoś innego warsztatu . Auto ma przebieg 95 tys km. Ostatni przegląd w ASO w 2013 przy przebiegu 70 parę tys. Więc auto podejrzewam że dużo stało .

seba666
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 04/08/2016, 19:22
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: seba666 » 16/11/2017, 11:25

Wszystko części do tej pory wymieniałem to były Ori. Z fabryki i podejrzewam że od 2013 raczej filtr paliwa nie ruszany.
Edit filtr wymienionych rok temu

seba666
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 04/08/2016, 19:22
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: seba666 » 24/08/2018, 8:38

Do tej pory auto nie naprawione jak kontrolka się świeciła tak świeci . Auto było już u kilku mechaników żaden nie naprawił .
Odpiołem wczoraj przepływomierz , i auto bardzo słabo wkręca się na obroty szarpie przy przyspieszaniu . Czy tak powinno być ? W nie długim czasie zrobię też test dymu , zobaczyć czy jest szczelny .

seba666
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 04/08/2016, 19:22
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: seba666 » 02/09/2018, 21:05

podłączyłem inpa możne da jakiś trop o to błędy. gdzie szukać przyczyny ?
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
------------------------------------
Date: 09/02/18 20:16:16 ECU: MS430DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS430DS0
------------------------------------------------------------
RESULT: 5 errors in error memory !
------------------------------------------------------------
8 air flow meter
Error frequency : 3 Logistic counter: 40
N_32 1024.00 rpm THR 14.08 Grad TPS ISAPWM_ISA 42.97 % VMAF 0.00 V aufgetreten vor (rel. BZ) 2.40 h
-- KS--> Ground or open circuit
--
-- Error to relevant Error debounce Error currently not available sporadic Error
Errorcode: 08 B2 03 28 20 12 6E 00 40 A2
------------------------------------------------------------
202 Lambda regulating limit Bank1
Error frequency : 1 Logistic counter: 34
N_32 672.00 rpm TCO 95.25 Grad C R_LS_UP_1 255.00 Ohm VLS_UP_1 0.04 V aufgetreten vor (rel. BZ) 2.40 h
Mixture limit rich
--
--
-- Error to relevant Error debounce Error currently not available sporadic Error
Errorcode: CA B1 01 22 15 BF FF 07 40 A2
------------------------------------------------------------
203 Lambda regulating limit Bank2
Error frequency : 1 Logistic counter: 34
N_32 704.00 rpm TCO 95.25 Grad C R_LS_UP_2 255.00 Ohm VLS_UP_2 0.14 V aufgetreten vor (rel. BZ) 2.40 h
Mixture limit rich
--
--
-- Error to relevant Error debounce Error currently not available sporadic Error
Errorcode: CB B1 01 22 16 BF FF 1B 40 A2
------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 2 Logistic counter: 40
N_32 2688.00 rpm MAF 136.18 mg/stk TCO 90.00 Grad C LAM_MV_2 -0.39 % aufgetreten vor (rel. BZ) 1.10 h
Deviation rich
--
--
-- Error to relevant Error debounce Error currently available sporadic Error
Errorcode: E4 F1 02 28 54 19 B8 7F 40 AF
------------------------------------------------------------
227 lambda contol tolerance Bank 1
Error frequency : 2 Logistic counter: 40
N_32 1792.00 rpm MAF 87.15 mg/stk TCO 94.50 Grad C LAM_MV_1 8.59 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.80 h
Deviation rich
--
--
-- Error to relevant Error debounce Error currently available sporadic Error
Errorcode: E3 F1 02 28 38 10 BE 96 40 B2
=============================================================


ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość