e46 320d ściaganie w prawo

WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#11

Post autor: WKRENTEK77 »

W takim układzie proszę wnieś coś konstruktywnego do tematu bo póki co to nic ciekawego nie napisałeś czy może ma przekazać mechanikowi że+4 to trochę mało ma być+7 itd nie wiem czy mechanik będzie zadowolony z takich podpowiedzi .
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#12

Post autor: Mariuszpol »

problem ze sciaganiem jest odkad kupilem auto.We wtorek jade do Kielc na pelna geometrie 3D
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#13

Post autor: WKRENTEK77 »

Mariuszpol pisze:problem ze sciaganiem jest odkad kupilem auto.We wtorek jade do Kielc na pelna geometrie 3D
A no widzisz to zmienia postać rzeczy czyli geometria jak najbardziej wskazana.
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#14

Post autor: Mariuszpol »

dam źnac we wtorek :)
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#15

Post autor: wandii »

WKRENTEK77 pisze:W takim układzie proszę wnieś coś konstruktywnego do tematu bo póki co to nic ciekawego nie napisałeś czy może ma przekazać mechanikowi że+4 to trochę mało ma być+7 itd nie wiem czy mechanik będzie zadowolony z takich podpowiedzi .
Akurat 7 minut to nie jest podpowiedź tylko wartość jaka powinna być ustawiona.

Szkoda, że nie sprawdziłeś geometrii przy pierwszym ustawianiu bo teraz będziesz musiał płacić jeszcze raz a może to nie ona jest problemem,

Z darmowych rzeczy możesz przełożyć koła stronami i sprawdzić czy będzie ściągało w drugą stronę
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#16

Post autor: Mariuszpol »

Koła przełożone na różne sposoby ciągle to samo

trochę się wkopałem bo.. w środę jestem umówiony na pełną geometrię 3D 140km od miejsca zamieszkania..bo akurat jadę z chrześniakiem na badania... a tak to specialnie gonić furę 140km to nie opłacalne... i wymieniłem 3 dni temu cały lewy drażek kierowniczy i kurde mogłem i prawy...bo jak nie uda im się odkręcić?

a mam pytanie czy da radę sprawdzić na szarpakach czy drązki kierownicze sa ok?
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#17

Post autor: wandii »

Żeby sprawdzić drążki wystarczy unieść samochód i ruszać kołem na boki, jeśli jest luz to będziesz widział.
Przed ustawieniem zbieżności powinni byli Ci sprawdzić zawieszenie bo jeśli jest jakiś luz to ustawianie jest bez sensu. Trafiłeś na partaczy.
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#18

Post autor: Mariuszpol »

Witam proszę o pomoc dzisiaj przemieniłem sobie koła na wszystkie możliwe sposoby i mimo to ściąga ale.. kierownica drży podczas jazdy przy 100-120 a koła 2 dni temu wyważone i ciśnienie okej

o co chodzi lewy drązek był cały nowy wymieniany..ale że w środę jadę na komputerową geometriie to popsikałem śrubę drązka prawego żeby mogli w razie czego odkręcić..ale też od picu spróbowałem kluczem francuskim ją ruszyć tą śrubę łączącą drążek z końcówką użyłem więcej siły i puściła w dół tzn troszkę tylko nawet to nie było pół obrotu i tak lekko do góry ją ustawiłem

jutro mam od rana wyjazd do Kielc,potem Krk i nie mam kiedy ustawić zbieżności... a na profi zbieżność jadę dopiero w środę to nie chce dwa razy płacić.. bo chyba kurcze dużo się nie zmieniło jak ruszyłem? dodm no ciut w dół ja ruszyłem bo użyłem siły puściła to automatycznie człowiek poleciał w dół ale tak 5 razy oko ją do góry podkręciłem

kierownica jest prosto bo sie przejechałem
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#19

Post autor: wandii »

Ta śruba to tylko zabezpieczenie żeby się drążek w końcówce nie obracał tzw kontra
Jeśli kręciłeś tylko za tą śrubę i nic więcej nie ruszałeś to nic nie powinno się przestawić. Oprócz tej kontry którą odkręciłeś jest jeszcze tulejka która dodatkowo zabezpiecza drążek przed obracaniem.
Ważne czy dokręciłeś ją z powrotem mocno do końcówki.

Jeśli miałeś wcześniej ustawianą zbieżność to raczej na pewno regulowane były obie strony więc nic nie powinno być zapieczone.
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#20

Post autor: Mariuszpol »

Witam geometria zrobiona.. tutaj wynik:

http://zapodaj.net/d2242d8a7d43e.jpg.html

aha dodam bo w programie mieli do ustawienia dwie opcje

1. sedan osobowo ciężarowy/touring

albo

2.kabriolet,limuzyna a moje auto to e46 320d sedan... ale sedan a limuzyna to jeden czort

to czy dobrze ustawili? inne wartości są dla limuzyna a inne dla sedan?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”