E46 320D M47N Nowe tarcze Ate bicie od początku
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
Witam zakupiłem tarcze ate zwykłe+klocki textar
1.Piasta oczyszczona na błysk (wieratrka z kółkiem)
2.Odtłuszczona zmywaczem do hamulców.Kolejno zacisk papierem ściernym i jarzmo też.To i to odtłuszczone i wytarte.Posmarowane styki wszędzie tam gdzie trzeba pastą ATE.Tłoczki sprawdziłem wychodzą a potem wciskarką do tłoczków wciskam ręcznie kręcąc więc chyba ok..
Tarcze wypsikane zmywaczem do hamulców by odtłuścić(mechanik mi mówił,że nie wolno.. bo mają jakąś tam powłokę zabezpieczającą a w sklepie koleś co zna się na bmw bardzo twierdził,że odtłuścić trzeba
kolejno tarcza osadzona na piaście równo i dokręcona śruba imbus.Potem klocki itp.Założone nowe gumki do zacisków,prowadnica nasmarowana smarem ATE wszystko wsio...
kolejno alufelga od wewnątrz też wiertarką wyczyszczona tutaj jak styka się z tarczą na błysk..
kolejno koło dokręcone(nie mam klucza dynam..)to kluczem do kół na czuja..zawsze tak kręciłem i było ok
no i pierwszy wyjazd..jadę 100m od domu hamuje słaby hamulec.. i taki łomot przy hamowaniu.. i bicie.. przejechałem 5/10km łomot ustał.. bicie jest przy hamowaniu duże.. rozpędziłem do 120 zahamowałem do 0.. jadę bicia już nie ma .. po 2km znów.. i od tego czasu drugie 10km zrobione i przy hamowaniu kierownicę che wydrzeć z rąk..
rozebrałem to wszystko od nowa.. poskładałem znów i to samo.Dodam zmieniałem tarcze o 13stej.. dzisiaj.. do godziny 13 jeździłem na moich zimmermanach+klockach ferodo premier.. i było bicie ale od 160 do 100 minimalne.. a tutaj to dramat.. w sklepie upierają się,że to zły montaż..no ale roczne zimmermany chodziły w stosunku do tych bajka...
1.Piasta oczyszczona na błysk (wieratrka z kółkiem)
2.Odtłuszczona zmywaczem do hamulców.Kolejno zacisk papierem ściernym i jarzmo też.To i to odtłuszczone i wytarte.Posmarowane styki wszędzie tam gdzie trzeba pastą ATE.Tłoczki sprawdziłem wychodzą a potem wciskarką do tłoczków wciskam ręcznie kręcąc więc chyba ok..
Tarcze wypsikane zmywaczem do hamulców by odtłuścić(mechanik mi mówił,że nie wolno.. bo mają jakąś tam powłokę zabezpieczającą a w sklepie koleś co zna się na bmw bardzo twierdził,że odtłuścić trzeba
kolejno tarcza osadzona na piaście równo i dokręcona śruba imbus.Potem klocki itp.Założone nowe gumki do zacisków,prowadnica nasmarowana smarem ATE wszystko wsio...
kolejno alufelga od wewnątrz też wiertarką wyczyszczona tutaj jak styka się z tarczą na błysk..
kolejno koło dokręcone(nie mam klucza dynam..)to kluczem do kół na czuja..zawsze tak kręciłem i było ok
no i pierwszy wyjazd..jadę 100m od domu hamuje słaby hamulec.. i taki łomot przy hamowaniu.. i bicie.. przejechałem 5/10km łomot ustał.. bicie jest przy hamowaniu duże.. rozpędziłem do 120 zahamowałem do 0.. jadę bicia już nie ma .. po 2km znów.. i od tego czasu drugie 10km zrobione i przy hamowaniu kierownicę che wydrzeć z rąk..
rozebrałem to wszystko od nowa.. poskładałem znów i to samo.Dodam zmieniałem tarcze o 13stej.. dzisiaj.. do godziny 13 jeździłem na moich zimmermanach+klockach ferodo premier.. i było bicie ale od 160 do 100 minimalne.. a tutaj to dramat.. w sklepie upierają się,że to zły montaż..no ale roczne zimmermany chodziły w stosunku do tych bajka...
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
typowa taktyka sklepow, zawsze powiedza ze zly montaz, chocby to montowal mechanik z 10 certyfikatami
jedz do warsztatu, niech zdejma kolo i zmierza bicie samej tarczy odpowiednim przyrzadem
i ocenia czy tarcza krzywa
jedz do warsztatu, niech zdejma kolo i zmierza bicie samej tarczy odpowiednim przyrzadem
i ocenia czy tarcza krzywa
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
Czy wylany prawy amor powodował by bicie podczas hamowania i jazdy?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Jest taka opcja, ale to zależy od warunków w jakich wykonywałeś test...
Czy w sklepie powiedziałeś że montowałeś sam ?
Warunkiem podstawowym uznania gwarancji jest wskazanie zakładu który to montował.
Jeżeli wskażesz go, podasz ilość km jaką zrobiłeś na tych tarczach itp to oddadzą Ci kasę na 99%.
Poza tym ATE to już nie to ATE co było kiedyś.
Reklamacji na ten produkt jest bardzo dużo. Ośmielę się powiedzieć że więcej niż 50%
Obecnie ja polecam TRW klocki + tarcze.
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
Sprawa ma się tak.. ruszam po 2h postoju i jadę 3km kiera przy hamowaniu minimalnie bije..wracam kolejne 3km.. już kiera wali..tak jak by coś się rozgrzało..
druga sprawa byłem na szarpakach dzisiaj..wahacze+tuleje wahacza wszystko sztywne.Pomiar amorów..przedni prawy 5% nawet tam na komputerze te kreski się na boki rozjechały..
i czy od tego będzie biło podczas jazdy i hamowania?
zamówiłem już z bólem wielkim dwa amory sachs +dwie poduszki z łożyskami lema+odbojniki sachs
zamówilem też za 120zł czujnik bicia Quards na allegro
zamontuje mechanik mi amory.Po nich trzeba zbiezność ustawić tak?
kolejno w weekend jak dobrze pojdzie zdejmę tarcze oczyszczę jeszcze raz piasty(są i tak już idealne) zmierzę pomiar bicia piast.Miałem czujnik zegarowy kiedyś też taki za 80zł..to jaja wychodziły..mierzę piasty wychodzi 0.05mm na samej piaście!! zakładam nowe tarcze dokręcam..wychodzi 0.03mm jakim cudem mniej..
potem załozę tarcze i zmierze bicie tarcz bo inaczej ładu się nie dojdzie
druga sprawa byłem na szarpakach dzisiaj..wahacze+tuleje wahacza wszystko sztywne.Pomiar amorów..przedni prawy 5% nawet tam na komputerze te kreski się na boki rozjechały..
i czy od tego będzie biło podczas jazdy i hamowania?
zamówiłem już z bólem wielkim dwa amory sachs +dwie poduszki z łożyskami lema+odbojniki sachs
zamówilem też za 120zł czujnik bicia Quards na allegro
zamontuje mechanik mi amory.Po nich trzeba zbiezność ustawić tak?
kolejno w weekend jak dobrze pojdzie zdejmę tarcze oczyszczę jeszcze raz piasty(są i tak już idealne) zmierzę pomiar bicia piast.Miałem czujnik zegarowy kiedyś też taki za 80zł..to jaja wychodziły..mierzę piasty wychodzi 0.05mm na samej piaście!! zakładam nowe tarcze dokręcam..wychodzi 0.03mm jakim cudem mniej..
potem załozę tarcze i zmierze bicie tarcz bo inaczej ładu się nie dojdzie
-
- Bywalec forum
- Posty: 297
- Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
- BMW: 330Ci
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom/Warszawa
A może po prostu tamte klocki mimo, że nie grały z tarczami jak trzeba jakoś tam działały bo wycierały się razem z nimi,
a te są nowe i już jest większa różnica...
a te są nowe i już jest większa różnica...
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 23 Odpowiedzi
- 6604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 31 Odpowiedzi
- 7934 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adam1003
-
- 14 Odpowiedzi
- 3560 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 10 Odpowiedzi
- 5223 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 9 Odpowiedzi
- 2329 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KucaQ
-
- 7 Odpowiedzi
- 3697 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krolmaciuspierwszy
-
- 2 Odpowiedzi
- 1584 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 25 Odpowiedzi
- 10396 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelk-krk
-
- 9 Odpowiedzi
- 15936 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 16 Odpowiedzi
- 3158 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rufuz