[E46 320d M47] Łącznik elastyczny wydechu.

Awatar użytkownika
zibi_j1
Weteran
Posty: 5984
Rejestracja: 01/02/2014, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Re: [E46 320d M47] Łącznik elastyczny wydechu.

Post autor: zibi_j1 » 06/11/2016, 14:40

Jak za.kawalek plecionki z drutu to i tak nieporozumienie
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=13313&p=92483#p92483" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek


Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

Post autor: piotrek1474 » 06/11/2016, 16:59

Może Maciek ma coś ciekawego w swojej ofercie? 400 zł. To faktycznie cena kosmos, chyba że cena obejmowała też montaż?
Obrazek

Awatar użytkownika
zibi_j1
Weteran
Posty: 5984
Rejestracja: 01/02/2014, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: zibi_j1 » 08/11/2016, 13:18

Mam dokładne ceny... Jakiś pozornie dobry dedykowany łącznik na allegro 70pln
Cena wymiany u mojego tłumikarza 150pln
Cena super łącznika z wymianą ok 320 pln
Ja rozumiem że trxeba wydech zdejmować ale wydaje mi sie drogo :/ jesteście w stanie zorientować się w cenach?
Zaciąga mi soaliny na postoju czasami i wydaje mi sie że to lącznik bo wstawiłem jakiś shit za 25 zł. Nawet peszla w środku nie miał...
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=13313&p=92483#p92483" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

Post autor: piotrek1474 » 08/11/2016, 13:46

Kiedyś łącze w Golfie wymieniał tłumikarz. Za wymianę płaciłem 70zł plus koszt łącza 100zł. ale było to kilka lat temu. Ceny śą takie bo często jest problem z odkręceniem tłumika od turbo. Ty miałeś niedawno wymieniane turbo wiec nie powinno być problemu. Myślałeś aby zrobić to sam?
Obrazek

Młody90
Bywalec forum
Posty: 2281
Rejestracja: 19/02/2013, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Tlen: ------
VIN: KE44253
Kontakt:

Post autor: Młody90 » 08/11/2016, 23:29

Trzeba sciagac caly wydech?te zlacze dosc nisko siedzi wiec dostep jest.


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5081
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 09/11/2016, 7:36

U mnie tłumikarz za taką usługę bierze 80-100zl i poleca tylko oryginalne łączniki. Co do samej wymiany to myślę że da się bez zwalania wydechu.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
zibi_j1
Weteran
Posty: 5984
Rejestracja: 01/02/2014, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: zibi_j1 » 09/11/2016, 9:07

Nie ma szans. To w prxedlifcie siedzi bezposrednio za pierwszym katalizatorem. U mnie wali dymem spod maski zza turbiny. Ori łącznik nie występuje jako osobna cześć tylko razem z katalizatorem
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=13313&p=92483#p92483" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 139
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 15/04/2018, 18:50

Witam z tego co wiem nie da się dokupić osobno ori złącza elastycznego.W takim razie co to jest za złącze?

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/18312356512-oryginal-bmw,11-18312356512-FOEBMW-0-0-18312356512.aspx

pisze oryginalne bmw..

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 139
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 27/04/2018, 20:10

Panowie proszę was o pomoc :cry2: do szału doprowadza mnie to dudnienie z tyłu samochodu.Od 3 dni całe auto na kanale przeglądam.Poluzowałem cały wydech,ustawiłem na nowo by nigdzie nic nie tarło.Wszystko porozkręcane.Gumy tłumika ori bmw tylna i środkowa nowe.Złącze elastyczne ''zestaw naprawczy bmw'' też wspawane.Wiem,że stało się to po montażu złącza elastycznego pierwszego czyli zamiennika.Po wyjeździe coś dudniało z tyłu samochodu myślę przez to,że zamiennik i sztywny.Kupiłem oe bmw złącze to samo :cry2:Nic nigdzie nie ociera.Każda osłona termiczna jest na swoim miejscu,wydech wszędzie ma luz względem osłon.Sprawdzałem również z kolegą na kanale.On dodawał gazu do 2.5tys obrotów a ja pod spodem słuchałem i co i nic :evil: kompletnie,żadnego dudnienia.Po wejściu do samochodu słychać dudnienie z tyłu z okolic bagażnika.Zdjąłem dzisiaj tylną kanpą,sprawdziłem pompy czy to nei czasami od pompy paliwa ale nie.Wszystko z bagażnika wydarłem,została sama blacha i dudnienie słychać non stop w bagażniku a zerkając pod spód tutaj jak koło zapasowe nic nie dudni :evil: znów zerkam do bagażnika i dudni.Byłem u mechanika ma mi to w przyszłym tygodniu sprawdzić,ale osłuchał to i mówi dlaczego to dudnienie słychać na wydechu :x .Dodam zanim ruszyłem ori złączę nie było żadnego dudnienia.

Operacje,które wykonałem
1.Wstawiona jedna złączka zamiennik w warsztacie zajmującym się głównie tłumikami z dobrymi opiniami.Dudni.
2.Wstawiona oe złączka bmw występująca jako ''zestaw naprawczy'' niby oe bmw ale producentem z tego co udało mi się ustalić jest AutoMotive
3.Wydech od kata sprawdzony cały.Wsporniki przy katalizatorze dokręcone,kat do turbo dokręcony dobrze.Żadna osłona nie wadzi nigdzie.Na środku wydech skręcony trzema śrubami równo i ustawiony by był deczko wyżej nad dwoma wspornikami ''tymi przy podłużnicach''.
4.Gumy wydechu dwie oe bmw założone.
5.Złączka wydechu jest elastyczna bo ruszając lekko odkręconym wydechem wygina się w prawo i w lewo.
Do tej pory jezdziłem i nie było żadnego dudnienia nawet jadąc do tłumikarzy.Po wycięciu ori złączki jest już dudnienie do dnia dzisiejszego.Nasila sie po dodaniu gazu tak do 2.5 /3tys obrotów wtedy jak schodzi z obrotów to jest duuu duu z tyłu z okolic bagażnika :duh: a pod autem cisza nawet ze stetoskopem :evil: Olej w dyfrze zmieniłem,w skrzyni też zmieniłem.Z dyfra nic nie słychać.

Owe dudnienie znika po wciśnięciu sprzęgła na postoju a po puszczeniu znów z tyłu samochodu jest du du du .Sprawdzałem sanki dyfra nigdzie nie wyrwane itp

Pomóżcie bo nie wiem co robić :cry2:

Młody90
Bywalec forum
Posty: 2281
Rejestracja: 19/02/2013, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Tlen: ------
VIN: KE44253
Kontakt:

Post autor: Młody90 » 10/10/2018, 9:34

tak na marginesie . W naszych dieslach nie ma oryginalnego złącza .
Warto jednak zmierzyć długość oraz średnicę złącza tak aby dobrać w dowolnym sklepie i za kwotę około 50-60zł można dobrać zlącze .

Ja w stilo zapłaciłem za zlącze 150zł ( gdzie takie samo na necie jest za 50zł ) a za wymianę 50 zł . Gdybym się zainteresował tematem a nie jechal na pałe na warsztat to bym zaoszczędził 100zł . A tak warsztat jeszcze zarabia 3krotnie na częściach .

Pozdrawiam .


ODPOWIEDZ

Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości