[E46 320d 136km] zgasła podczas jazdy i nie odpala

Mat151289
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
BMW: BMW E46 320d touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mława
VIN: JW95144

#1

Post autor: Mat151289 »

Witam :-) mam problem mianowicie uzytkuje samochód od 3 lat i nie było zadnych problemów aż do momentu kiedy bylem w trasie i nagle zgasła co prawda paliwa miałem jeszcze na ok 40 km i nic nie wskazywało na awarię typu przerywanie szarpanie czy cokolwiek innego po prostu zgasła... od tego czasu nie chce wg zapalić. Nie pomaga kręcenie odpowietrzanie przy wtryskach dolanie paliwa nic. Pali jedynie na plaku ale kiedy przestanie się psikac gaśnie... z przewodów przy wtryskach po zluzowaniu tryska ropa filtr też jest pełny ropy bezpiecziki są wporzadku nie wiem co jeszcze sam mogę sprawdzić...
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#2

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Standardowo, podpiąć pod komputer.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Mat151289
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
BMW: BMW E46 320d touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mława
VIN: JW95144

#3

Post autor: Mat151289 »

No dziś właśnie mnie to czeka... tylko dziwi mnie to że do tej pory nie było nawet mowy o jakim kolwiek nawet szarpnieciu.... zapomniałem dodać że zauważyłem na pokrywie trochę ropy ale to chyba kwestia odpywow od wtryskow które były bardzo twarde i kruche i które są już zmienione na nowe co jeszcze zauważyłem to kiedy palil na plaku to spod 3 wtrysku (licząc od Szyby czolowej) wydobywają się małe bąbelki ale to chyba nie ma wpływu żeby silnik nie odpalal
KEMN1
Bywalec forum
Posty: 457
Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
BMW: E91
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#4

Post autor: KEMN1 »

Masz przedmuch na wtrysku, jesli dlugo tak bedziesz jezdzil to zawali go nagarem i latwo go nie wyciagniesz, podkladka pod wtryskiem jest wydmuchana. Co do odpalania, to jw. komputer.
Mat151289
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
BMW: BMW E46 320d touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mława
VIN: JW95144

#5

Post autor: Mat151289 »

A np co jeszcze zaobserwowałem to wczoraj po kilkukrotnej próbie odpalenia nie było tego słychać ale dziś z rana po przekreceniu kluczyka na zaplon było słychać bulgotanie... zapowietrzona? No i tak trzeba zobaczyć co powie komputer bo gdybac i rozmyslac można wiele... oby jak najtaniej i jak najprościej wyszło...
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: zibi_j1 »

Życze Ci żeby to nie była pompa VP44 zatarta jakimś syfem ze zbiornika
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Mat151289
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
BMW: BMW E46 320d touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mława
VIN: JW95144

#7

Post autor: Mat151289 »

Ale wtedy dawalaby ropę na wtryski? Bo tak jak pisałem wcześniej po zluzowaniu tych nakretek przy wtryskach ropa pryskala i to dosyć mocno jak na oko :-)
Karol e30
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 15, 20:26
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: CGD

#8

Post autor: Karol e30 »

Komputer prawde Ci powie ale z Twoich opisow wynika ze pompa VP44 do regeneracji mozliwe ze przytarl sie w niej tloczek ale to tylko moje spostrzezenia bo na logike kto jezdzi na rezerwie dieslem ? i to co pokazuje komputer 40km to mogly byc juz opary jeden zakret i pokaze Ci np:20 km Ja zawsze staram sie miec 1/4 zbiornika takie minimum.
Mat151289
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
BMW: BMW E46 320d touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mława
VIN: JW95144

#9

Post autor: Mat151289 »

No i wyszło... błąd 44 pompa do wymiany... zbieramy siano :-/ a co do jazdy to nie zawsze jeździ się na rezerwie ale nie raz wymaga tego sytuacja... niestety
Karol e30
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 15, 20:26
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: CGD

#10

Post autor: Karol e30 »

Te pompy smarowane sa wlasnie ropa zbyt mala ilosc powoduje zacieranie tloczka. Skoro wyswietlilo Ci blad na komputerze to padl Ci sterownik pompy ale i tak lepiej oddac calą do regeneracji.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”