[E46 320d 136km] zgasła podczas jazdy i nie odpala
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
- BMW: BMW E46 320d touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mława
- VIN: JW95144
Witam mam problem mianowicie uzytkuje samochód od 3 lat i nie było zadnych problemów aż do momentu kiedy bylem w trasie i nagle zgasła co prawda paliwa miałem jeszcze na ok 40 km i nic nie wskazywało na awarię typu przerywanie szarpanie czy cokolwiek innego po prostu zgasła... od tego czasu nie chce wg zapalić. Nie pomaga kręcenie odpowietrzanie przy wtryskach dolanie paliwa nic. Pali jedynie na plaku ale kiedy przestanie się psikac gaśnie... z przewodów przy wtryskach po zluzowaniu tryska ropa filtr też jest pełny ropy bezpiecziki są wporzadku nie wiem co jeszcze sam mogę sprawdzić...
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Standardowo, podpiąć pod komputer.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
- BMW: BMW E46 320d touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mława
- VIN: JW95144
No dziś właśnie mnie to czeka... tylko dziwi mnie to że do tej pory nie było nawet mowy o jakim kolwiek nawet szarpnieciu.... zapomniałem dodać że zauważyłem na pokrywie trochę ropy ale to chyba kwestia odpywow od wtryskow które były bardzo twarde i kruche i które są już zmienione na nowe co jeszcze zauważyłem to kiedy palil na plaku to spod 3 wtrysku (licząc od Szyby czolowej) wydobywają się małe bąbelki ale to chyba nie ma wpływu żeby silnik nie odpalal
-
- Bywalec forum
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
- BMW: E91
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Siedlce
Masz przedmuch na wtrysku, jesli dlugo tak bedziesz jezdzil to zawali go nagarem i latwo go nie wyciagniesz, podkladka pod wtryskiem jest wydmuchana. Co do odpalania, to jw. komputer.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
- BMW: BMW E46 320d touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mława
- VIN: JW95144
A np co jeszcze zaobserwowałem to wczoraj po kilkukrotnej próbie odpalenia nie było tego słychać ale dziś z rana po przekreceniu kluczyka na zaplon było słychać bulgotanie... zapowietrzona? No i tak trzeba zobaczyć co powie komputer bo gdybac i rozmyslac można wiele... oby jak najtaniej i jak najprościej wyszło...
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Życze Ci żeby to nie była pompa VP44 zatarta jakimś syfem ze zbiornika
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
- BMW: BMW E46 320d touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mława
- VIN: JW95144
Ale wtedy dawalaby ropę na wtryski? Bo tak jak pisałem wcześniej po zluzowaniu tych nakretek przy wtryskach ropa pryskala i to dosyć mocno jak na oko
-
- Bywalec forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 maja 15, 20:26
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: CGD
Komputer prawde Ci powie ale z Twoich opisow wynika ze pompa VP44 do regeneracji mozliwe ze przytarl sie w niej tloczek ale to tylko moje spostrzezenia bo na logike kto jezdzi na rezerwie dieslem ? i to co pokazuje komputer 40km to mogly byc juz opary jeden zakret i pokaze Ci np:20 km Ja zawsze staram sie miec 1/4 zbiornika takie minimum.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 gru 16, 12:22
- BMW: BMW E46 320d touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mława
- VIN: JW95144
No i wyszło... błąd 44 pompa do wymiany... zbieramy siano :-/ a co do jazdy to nie zawsze jeździ się na rezerwie ale nie raz wymaga tego sytuacja... niestety
-
- Bywalec forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 maja 15, 20:26
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: CGD
Te pompy smarowane sa wlasnie ropa zbyt mala ilosc powoduje zacieranie tloczka. Skoro wyswietlilo Ci blad na komputerze to padl Ci sterownik pompy ale i tak lepiej oddac calą do regeneracji.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 9754 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 12 Odpowiedzi
- 3551 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krisvandrinken
-
- 4 Odpowiedzi
- 2346 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kulelko
-
- 9 Odpowiedzi
- 3620 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rahim711
-
- 4 Odpowiedzi
- 3470 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 929 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 7860 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 15 Odpowiedzi
- 3424 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawko81
-
- 2 Odpowiedzi
- 2130 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid600
-
- 36 Odpowiedzi
- 14213 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rahim711