[e46 320CD] problem z ustawieniem geometrii

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
piotreek
Bywalec forum
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 12, 23:04
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRK

#11

Post autor: piotreek »

macias1311 pisze:witam.
Przepraszam że się wtrące.
Piotrek czy mógłbyś podac adres, telefon i ile kasują, bo jestem zzainteresowany.
U mnie nie ma kto zrobic.
Pozdrawiam
Pewnie
ul.Zdrowa 18A
Kraków
tel: 501 177 088
za sam przód płaciłem 80 a za komplet z tyłem 120.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#12

Post autor: mariryb »

GonnaWin pisze:Kurcze faktycznie masz rację - spojrzałem do TIS i kąt pochylenia koła ustawia się tak jak mówisz: http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e46/320cd_m47tu_coupe/2_repair_instructions/32__steering_and_wheel_alignment/0__electronic_chassis_alignment/22_ra__adjusting_rear_axle/

a to do ustawienia zbieżności potrzeba teoretycznie specjalnego "klucza" o którym pisałem wcześniej: http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e46/320cd_m47tu_coupe/2_repair_instructions/32__steering_and_wheel_alignment/0__electronic_chassis_alignment/22_ra__adjusting_rear_axle/page_1340/

a zbieżność mi ustawił czyli coś tam grzebał przy tym...

Nie wiesz może gdzie dokładnie jest ta śruba do ustawiania zbieżności? bo schemat jest dla mnie nieczytelny, a pod samochodem tego nie znalazłem...


Do tylnej zbieżności też nie trzeba specjalnego klucza. Tuleja podprogowa jest zamontowana w takim uchwycie i on jest przykręcony na trzy śruby do nadwozia.



Co może wpływać na to, że z tyłu nie da się ustawić kąta pochylenia koła? jakieś luzy na tulejach wahaczy etc? czy to, że samochód w ogóle nie obciążony był w czasie ustawiania geometrii?



Chyba to zostawię tak jak jest, bo jakbym chciał mieć wszystko na zielono to znając życie musiałbym założyć całe nowe zawieszenie, a nie mam żadnych luzów (sprawdzane na SKP), nic nie puka, amory dobre, prowadzi się chyba dobrze (na razie mało jeździłem), więc jak nie będzie cięło opon ani znosiło przy większych prędkościach to olewam temat bo to będzie niekończąca się opowieść jak się za to wezmę %)
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
boguslaw_w
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 14, 15:22
BMW: 3 e46 2.0D-150KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Lublin

#13

Post autor: boguslaw_w »

GonnaWin pisze: Nie wiesz może gdzie dokładnie jest ta śruba do ustawiania zbieżności? bo schemat jest dla mnie nieczytelny, a pod samochodem tego nie znalazłem...

Jeśli dobrze pamiętam to śruby się znajdują na tylnej belce.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#14

Post autor: mariryb »

Cos mi się źle post napisał. Powtórzę. Tylną zbieżność reguluje się przy tulei podprogowej. Jest ona w takim uchwycie i jest on na trzy śruby przykręcony do podwozia
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”