E46 318i N42 długi czas przełączania na gaz

Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#1

Post autor: Seba97e46 »

Cześć wszystkim , co może być powodem dość długiego przełączania się auta na gaz? Walczę z tym wraz z gazownikami od pół roku, samochód jedzie na benzynie jakieś 3 km gdy temperatura jest trochę powyżej 0. Jeżeli jest na minusie to potrafi jechać nawet 4km..Mimo iż powietrze z wentylacji zaczyna już lecieć ciepłe, a temperatura przełączenia jest ustawiona na 20 stopni. Termostat wymieniony na nowy kilka dni temu, przewody od reduktora podpięte pod węże idące do nagrzewnicy.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Dokładnie jaką temperaturę ma silnik jak się przełącza ? Sprawdź wskazania cyfrowe w tzw testach zegarów.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#3

Post autor: Seba97e46 »

mariryb pisze:Dokładnie jaką temperaturę ma silnik jak się przełącza ? Sprawdź wskazania cyfrowe w tzw testach zegarów.
Postaram się to jutro sprawdzić jak będę jechał rano. Miałem to sprawdzić inpą ale zapomniałem że też jest taka możliwość :)
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Czas przełaczania jest też zalezny od reduktora i od tego jak on cieplo przyjmuje, tzn silnik ma 40zl a reduktor 30
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#5

Post autor: Seba97e46 »

mariryb pisze:Czas przełaczania jest też zalezny od reduktora i od tego jak on cieplo przyjmuje, tzn silnik ma 40zl a reduktor 30
Czujnik temperatury jest wpięty poza reduktorem zaraz obok niego w przewód
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#6

Post autor: Seba97e46 »

Mam jeszcze jeden problem ale nie chcę zakładać nowego tematu to napiszę tutaj. A mianowicie po przełączeniu na gaz z 1 km jedzie dobrze, później zaczyna sie dusić, przerywać jak chcę dodać gazu i tak przez kolejny kilometr około, później już jest wszystko w porządku. Co jest tego przyczyną?

PS. sprawdziłem temperaturę kiedy się przełącza na teście zegarów to wynosi 45 stopni. A gaz ustawiony na 20, czyli coś jest nie tak
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”