E46 318I Jak wymienić sterownik ABS?

Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#1

Post autor: Seba97e46 »

Witam, najprawdopodobniej padł mi sterownik od ABS'u, silnik to N42 318i. I teraz pytanie jak go wykręcić bez wyciągania całej pompy? Dzisiaj się tam trochę przyjrzałem i nie ma na tej plastikowej puszce żadnych śrubek.
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Sterownik jest przykrecony do wspornika. Wspornika nie odrecisz od sterwownika bez wyjecia. Wspornik natomiast jest na dwoch nózkach wcisniety w karoserie i jedna nozka przykrecony.
Kilka dni temu wyjmowalem zterownik dsc j da sie bez wyjecis pompy. Ale ciezko.

Jakbys potrzebowal mam sprawny sterownik asc do 318i n42.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#3

Post autor: Seba97e46 »

mariryb pisze:Sterownik jest przykrecony do wspornika. Wspornika nie odrecisz od sterwownika bez wyjecia. Wspornik natomiast jest na dwoch nózkach wcisniety w karoserie i jedna nozka przykrecony.
Kilka dni temu wyjmowalem zterownik dsc j da sie bez wyjecis pompy. Ale ciezko.

Jakbys potrzebowal mam sprawny sterownik asc do 318i n42.
Pompę ze sterownikiem mam już kupioną, jutro będę się za to zabierał. Czyli mam rozumieć, że trzeba odkręcić te 3 śruby które trzymają wspornik do pompy i wtedy sterownik wyjdzie?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Ja bym wyjal sterownik wraz ze wspornikiem. Raczej kiepski dostep aby wspornik odkrecic od sterownika w aucie.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#5

Post autor: Seba97e46 »

mariryb pisze:Ja bym wyjal sterownik wraz ze wspornikiem. Raczej kiepski dostep aby wspornik odkrecic od sterownika w aucie.
Chyba będę musiał tak zrobić bo od spodu nie ma tam dojścia do tych śrubek.. ale najgorsze jest to że przy wyciaganiu pompy bede musiał odpowietrzać cały układ później, przy okazji pewnie sie poukręcają odpowietrzniki :/
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#6

Post autor: Seba97e46 »

Witam ponownie, dzisiaj zauważyłem że kupiłem pompę z innym numerem i z napisem ASC a na mojej jest DSC... Będzie działać, czy muszę szukać takiej samej? Tą pompę ze sterownikiem kupiłem za 30zł i jest dużo w takich cenach, a z takim numerem jak ja mam kosztuje najmniej 150zł. Dlaczego taka różnica?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#7

Post autor: mariryb »

Asc o dsc to rozne systemy. Jest inna pompa i inna instalacja - sa inaxzej piny we wtyczce
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#8

Post autor: Seba97e46 »

Ok, dzięki za pomoc, będę musiał tą odesłać i wymienić na dsc :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”