E46 318i Jak sprawdzić przepływomierz?

isolato

#51

Post autor: isolato »

zielonypbc pisze:link poprawiłem, silnik M43TU B19, przepływke już zamówiłem, czy problem może być związany z rozładowanym aku ? czujnikiem temperatury w bloku ?
No to po podmiance przepływomierza dwa błędy p0135 i p0141 powinny zniknąć. Pozostałe dwa to sodny.
Co do temperatury, to czujnik cieczy masz walnięty najprawdopodobniej.
zielonypbc
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 15, 14:54
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#52

Post autor: zielonypbc »

Niestety błędny trop, przepływka wymieniona a błąd pozostał. :( Zero efektu, ledwo da sie jechać, silnik jakby był w trybie awaryjnym, nie chce sie wkręcać na obroty, są problemy z odpaleniem. Pomysły mi się skończyły, wstawiam jutro auto do BM Serwis w Sopocie. Dam znać jak BMka zostanie naprawiona
isolato

#53

Post autor: isolato »

zielonypbc pisze:Niestety błędny trop, przepływka wymieniona a błąd pozostał. :( Zero efektu, ledwo da sie jechać, silnik jakby był w trybie awaryjnym, nie chce sie wkręcać na obroty, są problemy z odpaleniem. Pomysły mi się skończyły, wstawiam jutro auto do BM Serwis w Sopocie. Dam znać jak BMka zostanie naprawiona
skasowałeś adaptacje po montażu nowej przepływki? jeśli nie, to zrob to w INPA.
zielonypbc
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 15, 14:54
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#54

Post autor: zielonypbc »

No i mamy rozwiązanie problemu, uszkodzony sterownik silnika.
Mechanik zrobił z dwóch jeden więc obyło sie bez wymiany zamków EWSów i innych pierdół, do tego przepływka i tysiak pękł.
Adrianeke46
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 20 sie 15, 12:43
BMW: E46 330CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Anglia
Województwo: śląskie
Miasto: Bedzinlondyn
VIN: JU74032

#55

Post autor: Adrianeke46 »

Przepłyń sie z nim w basenie 100m taki zarcik musiałem nie mogłem sie powstrzymać hi :Bravo: :Bravo: :Bravo: :Bravo: :Bravo:
F**K RHD (RIGHT HAND DRIVE)
domi178
Posty: 1
Rejestracja: 7 wrz 15, 20:33
BMW: e46 316i 1,8
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#56

Post autor: domi178 »

Witam.

Od pewnego czasu mam problem z moją 316i 1,8 z 2001r. Problem jest o tyle dziwny że występuje w określonej sytuacji.
Otóż gdy odpalę auto na zimno, wszystko jest ok. Jak tylko złapie temperaturę to w przedziale 1000-2500 rpm silnik się dławi, powyżej 2500 rpm obroty idą normalnie...
Odpiąłem przepływkę, silnik zaczął dławić się jeszcze bardziej, ale po podłączeniu przepływki z powrotem wszystko się uspokoiło, do momentu aż go zgasiłem. Po ponownym odpaleniu wszystko po staremu znów sie dławi..... Inpa nie pokazuje błędów. Miał ktoś taki problem? Z góry dzieki za odpowiedź.
Azii666
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 11 lip 17, 18:24
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Tuchola
VIN: JJ69630

#57

Post autor: Azii666 »

Witam spróbowałem sprawdzić przepływomierz za pomocą ekonomizera na 4 biegu, no i wygląda to tak:
Jadę wrzucam 4 mam 1500 obrotów wrzucam gaz do dechy no i samochód się dławi do około 2100obrotow ekonomizer pokazuje około 15-16l po rozbijaniu do 2500 obrotów jest już 20l
Da się coś z tego wywnioskować?
Azii666
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 11 lip 17, 18:24
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Tuchola
VIN: JJ69630

#58

Post autor: Azii666 »

Żyje tu ktoś?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#59

Post autor: maniek21112 »

Może obudzimy temat trochę..Azii666 co u Ciebie było przyczyną tego zadławienia? Świeca/cewka? Rozwiązałeś problem? Ten test na wskazanie ekonomizera to raczej info czy auto jest ogólnie sprawne a nie test ekonomizera, jak będzie nieszczelność to też ekonomizer nie dojdzie do końca, jak pompa paliwa nie poda odpowiedniego ciśnienia to też nie dojdzie do końca, na przykładzie kopciucha - jak padnie turbina to też nie pójdzie do końca, więc ostrożnie z kupnem przepływomierza na podstawie tego testu. Jak ktoś ma kabel i inpa to bez problemu może sprawdzić masę powietrza, wtedy jest pewność.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”