E46 318i Jak sprawdzić przepływomierz?

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#11

Post autor: MARC »

Ja u siebie w M54 mam pipercross.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#12

Post autor: mariryb »

MARC pisze:Ja u siebie w M54 mam pipercross.
Pipercross to są normalne papierowe, nienasączane tylko o lepszej przepuszczalności?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#13

Post autor: MARC »

mariryb pisze:
MARC pisze:Ja u siebie w M54 mam pipercross.
Pipercross to są normalne papierowe, nienasączane tylko o lepszej przepuszczalności?
mariryb pisze:
MARC pisze:Ja u siebie w M54 mam pipercross.
http://www.ebay.co.uk/itm/Pipercross-Performance-Air-Panel-Filter-BMW-3-Series-E46-318i-PP1221-Sticker-/140801817775
isolato

#14

Post autor: isolato »

Mnóstwo jest na rynku wymyślnych filtrów powietrza mających rzekomo poprawić pracę silnika/dodać mocy/podrasować dźwięk układu wydechowego...
Ale wg mnie przy 318i z gówna bata nie ukręcisz :D zwykłe, skromne 4 cylindry i czego byś nie wsadził zawsze będą skromnymi 4 cylindrami ;) (no, poza turbo :D ) sam mam 318i, więc wiem co piszę.
Zwykły seryjny filterek bosch/mann będzie najlepszym wyjściem.
Ostatnio zmieniony 30 lip 14, 19:21 przez isolato, łącznie zmieniany 1 raz.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#15

Post autor: mariryb »

isolato pisze:Zwykły seryjny filterek bosch/mann będzie najlepszym wyjściem.
X2. Lepiej zwykły i regularnie wymieniać.

Mariusz a do Ciebie pisałem o przebiegu, ale chodziło mi ile przebiegu ma ten filtr. Ktoś mógł go długo mieć i nie czyścić. Moja sugestia to założyć zwykły ( a ten jeszcze może na allegro pogonisz :) )
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
mariusz1987to
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 20 lip 14, 20:42
BMW: Bmw E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grojec

#16

Post autor: mariusz1987to »

Jutro tak zrobie. Prowadzę auto do mechanika bo coś mi napiepsza z tyłu po wymianie amorków. A po drugie tez przy gwałtownym ruszaniu. Przy okazij wymienię filtr i sprawdzi mi olej z skrzyni i dywerencjale i wymieni płyn chłodzący. Dzięki chłopaki za Opinnie i rady.

Przebieg nie znany niestety filtra.
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#17

Post autor: marcepan »

moze niedorecony jest amorek przy kolach
mariusz1987to
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 20 lip 14, 20:42
BMW: Bmw E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grojec

#18

Post autor: mariusz1987to »

Zobaczymy jutro co mi mechanior powie.
Wiktor83r
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 14, 20:12
BMW: e46 318i M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznan

#19

Post autor: Wiktor83r »

Chciałbym się podpiąć pod temat. Zrobiłem test o jakim tutaj wspominaliście tzn. na 4tym biegu gaz w podłogę i wskaźnik zużycia paliwa pokazywał max.16-17l czy to jest już powód by wymienić przepływomierz?
Ogólnie auto delikatnie zamula i przy gwałtowniejszym wciskaniu gazu (np. przy wyprzedzaniu) potrafi delikatnie przerywać...Dodam, ze moje auto to 318i m43tu19b z lpg STAG na której przejechałem ok.25tyś.
Ostatnio wymieniałem przewody i świece, więc sądzę że tutaj bedzie raczej ok...

Z góry dziękuję za info.
Pozdrawiam
TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW

#20

Post autor: TomekC »

na poczatek zacznij od skasowania adaptacji paliwowej i posmigaj troche na Pb i wtedy sprawdz jak auto jedzie , czesto zle wyregulowana instalacja rozwala adaptacje paliwowe
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”