e46 318i 143km Problem przepływomierz

dzikus12
Posty: 9
Rejestracja: 20 lut 18, 19:21
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: dzikus12 »

Witam. Miałem problem z falującymi obrotami i zamuleniem na niskich obrotach w aucie. Po odpięciu przepływomierza problem ustawał więc wymieniłem. W tym miejscu zaczął się problem z wypadaniem zapłonów na mrozie oraz złą praca rozgrzanego silnika. Sprawdziłem w inpie wartości dla przepływomierza to 7-7.5 na rozgrzanym silniku. Odkryłem, że w pewnym momencie zaczyna się dziać magia. Mianowicie po odłączenie nowego przepływomierza ( swoją drogą bosch oryginał) i odpalaniu auta obroty się normują lecz po gwałtownym dodaniu gazu spadają do 400-500 i się podnoszą. Następnie gaszę auto podpinam przepływomierz odpalam i magia: auto chodzi idealnie, odczyt z inpy 9-9.5 na wolnych. Po ponownym zgaszeniu problem wraca i odczyty z inpy na poziomie 7-7.5. Żaden elektryk oraz mechanik nie chce się tego podjąć po usłyszeniu jakie cuda się dzieją. Czy jest to waszym zdaniem problem z elektryką auta czy może kupiłem walnięty nowy przepływomierz ?
DelSelDi
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 18, 16:15
BMW: e46 2.0d m47
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa/Chorzów

#2

Post autor: DelSelDi »

Poczytaj trochę forum o adaptacji przepływomierza.Ja też miałem ten problem ale u mnie sterownik silnika nigdy nie był aktualizowany.Po zaktualizowaniu Disem i wyczyszczeniu map radość z jazdy ;-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
dzikus12
Posty: 9
Rejestracja: 20 lut 18, 19:21
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#3

Post autor: dzikus12 »

Wymieniłem przepływomierz na nowy o tych samych numerach więc raczej nie trzeba adaptować go. Co najwyżej mogę spróbować skasować adaptacje silnika, ale już zrobiłem z nim ok. 100km więc powinno się wszystko samo ustawić.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

DelSelDi pisze:Poczytaj trochę forum o adaptacji przepływomierza.Ja też miałem ten problem ale u mnie sterownik silnika nigdy nie był aktualizowany.Po zaktualizowaniu Disem i wyczyszczeniu map radość z jazdy ;-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Tylko, że Ty masz kopciucha m47 a kolega pb n42 a to zupełnie inna para kaloszy :wink: zrób live data z podpiętym przepływomierzem, może coś będzie widać.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”