E46 318i 143KM ! Nierówna praca na zimnym silniku

saimonsays
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 29 maja 18, 17:58
BMW: E46 318i SEDAN 2004r
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Niemcz

#1

Post autor: saimonsays »

Witam koledzy !

Mam pytanie odnośnie mojej E46. Mianowicie na zimnym silniku strasznie nierówno pracuje ( jak wskoczy poza niebieskie pole to jest ok ).
Żadne błędy nie wyskakują .

Dodam , że oby dwa VANOSY wymienione ,Zainstalowany kompletny nowy rozrząd , zainstalowany nowy silniczek Valvetronica , Nowe świece....

Co jeszcze może być przyczyną?

Z góry dzięki za pomoc
phil87
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 17, 20:58
BMW: E46 N42B18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Swarzędz
VIN: CK10033

#2

Post autor: phil87 »

przepływomierz i lewe powietrze (dziura w dolocie, sparciała guma, wężyki podciśnienia, pompa powietrza wtórnego)
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#3

Post autor: Analogowy13 »

Przez pompę powietrza wtórnego może falować ?
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
saimonsays
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 29 maja 18, 17:58
BMW: E46 318i SEDAN 2004r
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Niemcz

#4

Post autor: saimonsays »

Dodam jeszcze ze nie wyskakuje żaden błąd . Jest jescze jeden objaw mianowicie jak silnik się rozgrzeje i trochę pojeżdżę , później odstawię go na jakieś pół godziny to odpala i od razu gaśnie ...
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#5

Post autor: Palec11 »

Kurde strasznie trudny temat ... zwłaszcza jak błędów nie ma ... Myślę że bez porządnego mechanika się nie obejdzie ... Ja podejrzewam że mogli coś mechanicy sknocić przy rozrządzie i Vanosach ... Ale napewno bym sprawdził dolot i korek oleju ale znowu jak była by jakaś nieszczelność to by falowało nawet na ciepłym ...Może czujnik wału korbowego siada ?? Trzeba wejść pod auto pościągać osłony i szukać nieprawidłowości ... Ja osobiście po wymianie Valvetronic Vanosów i rozrządu bym pousuwał wszystkie adaptacje. Nie jestem pewny ale z tego co pamiętam to przy Valvetronic nawet zalecane jest zrobienie adaptacji ale nie jestem do końca pewny
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Oczywiście po wymianie silniczka (serwomotoru) trzeba go zaadoptować a po rozrządzie skasować adaptacje.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”