e46 318i 118km lpg nie pali

ODPOWIEDZ
Seba1987
Posty: 3
Rejestracja: 04/03/2018, 14:52
BMW: e46 318i 118km 87kw m43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rogoźnik
Kontakt:

e46 318i 118km lpg nie pali

Post autor: Seba1987 » 04/03/2018, 15:03

Witam mam problem moja E46 318i 118km 87kw odmówiła pracy, z samego rana odpaliłem bunie, wycofałem z parkingu metr do tylu i zgasła, przy ponownych próbach odpalenia silnika rozrusznik kreci ale auto już nie pali. Sprawdzałem pompę paliwa, odkręciłem tylną pokrywę pompy, odłączyłem wężyk i przy kręceniu rozrusznika pompa pompuje paliwo, moduł cewek, kable i świece były wymieniane niedawno na nowe, tak samo wszystkie filtry, przepływomierz nowy, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i nic dalej to samo, bezpieczniki posprawdzane, wszystkie ok, na świecach jest iskra, na następny dzień z głupot chciałem spróbować odpalić bunie, rozrusznik zakręcił a silnik jakby chciał odpalić ale nie mógł tylko drgnął na chwile, po dwóch próbach znów tylko rozrusznik kręci silnik ani drgnie. Dziś rano podłączyłem komputer z INP-ą oto rejestr błędów:

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 03/04/18 09:06:19 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1-------------------------------------------------------------
RESULT: 9 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
112 control Solenoid Valve suction tube (DISA)
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.50 Grad C Batteriespannung 12.42 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km
Unterbrechung Fehler momentan vorhanden-------------------------------------------------------------
117 control Idle adjuster
Error frequency : 3 Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234970.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235090.00 km
elektrischer Fehler Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
120 Signal air flow meter
Error frequency : 71 Logistic counter: 25
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1200.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km

Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 63.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233280.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 1720.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 3.00 Grad C Drosselpotispg 0.57 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234980.00 km
Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
145 misfire by Cylinder 1
Error frequency : 15 Logistic counter: 27
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 2480.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 261.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 105.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 233460.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 2000.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 408.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 55.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 234650.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 2440.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 109.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 235140.00 km
Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
135 Signal Camshaft sensor
Error frequency : 3 Logistic counter: 28
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 91.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 222.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 233510.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 440.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 354.00 mg/AS/Z

aufgetreten vor (abs. KMZ) 234820.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 1320.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 27.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 144.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235420.00 km
fehlt oder unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
140 interface DME - EWS
Error frequency : 74 Logistic counter: 23
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 2280.00 1/min Geschwindigkeit 19.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234450.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1880.00 1/min Geschwindigkeit 16.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234460.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 1960.00 1/min Geschwindigkeit 0.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234960.00 km
unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
156 Aussetzer katschaedigend Zyl.1
Error frequency : 10 Logistic counter: 30
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 2400.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 55.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 330.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234670.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 3080.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 75.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 465.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 3000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 57.75 Grad C

Wahre Regelgroesse Last 399.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235030.00 km
Kurzschluss gegen Masse Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
121 Signal Intake air temperature
Error frequency : 7 Logistic counter: 25
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 177.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 760.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 183.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 0.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 0.00 mg/AS/Z Batteriespannung 12.23 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235000.00 km
Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
122 Signal cooling water temperature
Error frequency : 4 Logistic counter: 38
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 0.75 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234920.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234990.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 2200.00 1/min Ansauglufttemperatur -4.50 Grad C Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 236030.00 km
Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch =============================================================

Może coś poradzicie bo już nie mam zielonego pojęcia co jej dolega :cry: :cry: :cry: :cry:


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 1951
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 04/03/2018, 15:27

Zrób synchronizację dme-ews i ożyje :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Seba1987
Posty: 3
Rejestracja: 04/03/2018, 14:52
BMW: e46 318i 118km 87kw m43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: Seba1987 » 05/03/2018, 9:40

Zrobiłem synchronizację, pokasowałem błędy teraz odpalam, dalej rozrusznik kreci auto nie pali, tylko przy kreceniu od czasu do czasu ma objawy jakby chciało odpalić a nieumi i pokazuje jeden błąd
112 Control Solenoid Valve suction tube (DISA)

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 1951
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 05/03/2018, 12:16

Zawór disa, jest w ogóle podpięty? Zaglądałeś do niego?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Seba1987
Posty: 3
Rejestracja: 04/03/2018, 14:52
BMW: e46 318i 118km 87kw m43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: Seba1987 » 05/03/2018, 15:18

Tak disa jest podpięta :wink: Tak zaglądałem do niego :wink:

Opanowane, problem polegał na tym, że najpierw posprawdzałem po kolei pompę, świece, moduł WN, kable i było wszystko ok zrobiłem synchronizację EWS w inpie, i dalej nie palił teraz sprawdziłem jeszcze raz świece bo coś mi nie pasowało i świece zalane. Wyczyściłem i autko pali :D :lol: :lol: :Yahoo!: :Yahoo!: Więc dzięki za pomoc a temat do zamknięcia :ROFL:


ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości