[e46] 1.9 Sedan 'Głuche stuki z tyłu auta' ROZWIAZANY

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

[e46] 1.9 Sedan 'Głuche stuki z tyłu auta' ROZWIAZANY

Post autor: jawirax » 25/05/2017, 17:27

Witam mam problem BMW E46 SEDAN , jak wrzucę jedynkę i ruszam lekko albo wsteczny słyszę głuche stuki z tyłu , tak samo podczas jazdy i zmianie biegu podczas przyśpieszania ,tak samo z jedynki na dójkę przy wrzucaniu troki już tak nie słychać prawie wcale , szarpania żadnego nie ma podczas jazdy, tylko głuche stuki,. Tuleje gumy wszystkie dyfra sprawdzone, krzyżak podpora wału są w bardzo dobrym stanie i nie ma żadnych luzów,sprawdzaliśmy na szarpakach ,oraz łomem każdą tuleje i gumę, jedyny co się okazało to w tylnym lewym kole coś wali, tzn: szybkie ruchy kołem przód tył jest takie walenie , nie na boki tak jak się sprawdza łożysko na boki , tylko ruchy toczenia koła jak się je złapie i rusza , co to może być ? jadać na nierównościach nie ma żądnego stukania, to dzieje się tylko podczas ruszania cofania gdy auto rusza się i podczas zmiany biegów i raptownym dodawaniu gazu lub ujmowaniu gazu? czy to walenie jest od tego ? i co tam mogło się stać ?
Ostatnio zmieniony 16/03/2018, 16:23 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.


D3jw
Bywalec forum
Posty: 385
Rejestracja: 17/02/2017, 20:36
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: D3jw » 25/05/2017, 17:36

a mocowanie dyfra?

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 25/05/2017, 17:44

To wszystko zostało sprawdzone , tuleje gumy są cale i sztywne nie ma żadnych luzów , jedynie co udało się ustalić to to walenie w kole podczas ruszania nim przód tył.

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4421
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 25/05/2017, 18:18

a na mechanizm recznego patrzyles?
a sruby kola dokrecone?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 25/05/2017, 18:45

Koła są dokręcone hehe, chodzi ci o środek w tarczo-bębnie regulator szczęki tp ?


Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4421
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 25/05/2017, 19:51

tak
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 25/05/2017, 20:01

Po tym jak zasugerowałeś to zadzwoniłem do mechanika i mu to powiedziałem, przed chwilą dzwonił, rozebrał i szczęki były już wyjechane i zapieczony regulator jutro mam kupić nowe i wymieni, i moje pytanie co to ma do głuchego pukania ? bo to pukanie jest kiedy się rusza z miejsca lub cofa lub na biegach podczas przerzucania biegów i autem buja , pukanie nie występuje podczas hamowania anie na dziurach ?

Awatar użytkownika
morsik28
Bywalec forum
Posty: 154
Rejestracja: 26/02/2013, 16:56
BMW: 320d E46 Touring + chip na 155KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bieruń
Kontakt:

Post autor: morsik28 » 27/05/2017, 7:28

Ja też miałem takie stuki i tuleje były ok a okazało się że prawa półoś ma luzy na przegubach. Po wymianie w czwartek cisza w końcu w aucie

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 27/05/2017, 14:25

Hamulce z tyłu zrobione i wymienione na nowe , chodzą elegancko , lecz stuki głuche dalej są, mechanik stwierdził że ewidentnie jest trochę luzu w przekładni mostu i że można z tym jeździć bez problemu byle nie szaleć , oczywiście ja tak jeździł nie będę , kupię u nas most używany w dobrym stanie ,dokładnie go sprawdzę z gwarancją rozruchową i moje pytanie brzmi czy wymiana mostu w BMW E46 jest do zrobienia na kanale w garażu samemu ? czy nie trzeba będzie wywalać tłumika ? może ktoś dysponuje jakąś foto paradą ? lub filmikiem ? będę z góry wdzięczny.

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 27/05/2017, 14:26

morsik28 pisze:Ja też miałem takie stuki i tuleje były ok a okazało się że prawa półoś ma luzy na przegubach. Po wymianie w czwartek cisza w końcu w aucie
Na półosiach nie ma luzu .


ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość