[e46] 1.9 Sedan 'Głuche stuki z tyłu auta' ROZWIAZANY

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1674
Rejestracja: 15/04/2016, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

[e46] 1.9 Sedan 'Głuche stuki z tyłu auta'

Post autor: Palec11 » 27/05/2017, 14:27

Teoretycznie jest wykonalne ale przydała by się taka łapa hydrauliczna lub kolega dyfer jest ciężki i można sobie krzywdę zrobić ...


Awatar użytkownika
morsik28
Bywalec forum
Posty: 154
Rejestracja: 26/02/2013, 16:56
BMW: 320d E46 Touring + chip na 155KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bieruń
Kontakt:

Post autor: morsik28 » 27/05/2017, 14:28

jawirax pisze:
morsik28 pisze:Ja też miałem takie stuki i tuleje były ok a okazało się że prawa półoś ma luzy na przegubach. Po wymianie w czwartek cisza w końcu w aucie
Na półosiach nie ma luzu .
Ja mam też luz na dyfrze ale stuków żadnych z niego nie ma.

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 27/05/2017, 15:14

No nie wiem mechanik mi tak powiedział , nie ma luzów nigdzie na żadnych gumach tulejach łącznikach ani krzyżakach.

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 27/05/2017, 19:59

No i niestety muszę napisać że to dyfer na 10000% , pojeździłem dzisiaj z tyłu i w bagażniku i jest głośna praca dyfra takie basowe brzmienie ,i stąd te głuche stuki, zajechany dyfer.

Dodam że wyje po wrzuceniu biegu i dodawaniu gazu po wrzuceniu na luz cichnie , DYFER?

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4507
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 28/05/2017, 23:05

Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<


jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 29/05/2017, 11:20

Czyli dyfer tak jak stwierdziłem.

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 31/05/2017, 20:52

Może ktoś obczaić ten filmik z mojego dyfra ? czy taki luz i tłuczenie na flanszy to normalne ?

https://youtu.be/1Iv5YhSz_tA

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 04/06/2017, 0:37

I dupa wymieniłem dyfer i dalej puka , jedyny plus to lepsze przełożenie dyfra lepiej się zbiera , ale puka dalej takie głuche puknięcia dudnienia najmocniej i najgłośniej je słychać jak szarpie gazem na niskich biegach , wtedy są słyszalne jak by coś tłukło, skończyły mi się pomysły :(

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 17/06/2017, 13:50

I padaka wymieniłem wszystkie tuleje metalowo gumowe FEBI te mocujące DYFER trzy sztuki i dalej to samo, ma ktoś jakieś pomysły ?

jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25/05/2017, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: jawirax » 16/03/2018, 16:23

Witam po długim czasie i mam dobra informację temat głuchych stuków opanowany i teraz auto śmiga jak z fabryki :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: , winowajcą okazały się tuleje wózka dyfra , praktycznie po demontażu wózka tuleje palcami można było wyjmować , okazało się że mechanik inny nie wymienił ich po prostu mnie w huja zrobił Wymieniłem wszystkie cztery , ciekawostką jest to że na kanale szarpanie na hamulcu itp tego nie da się wyczuć i dopiero podczas jazdy to występuje bo wtedy są inne naprężenia. Po prawie rocznej męczarni dobiłem do celu :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:


ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość