[e46] 1.9 Sedan 'Głuche stuki z tyłu auta'

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1322
Rejestracja: 15/4/2016 @ 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

[e46] 1.9 Sedan 'Głuche stuki z tyłu auta'

Postautor: Palec11 » 27/5/2017 @ 14:27

Teoretycznie jest wykonalne ale przydała by się taka łapa hydrauliczna lub kolega dyfer jest ciężki i można sobie krzywdę zrobić ...


morsik28
Bywalec forum
Posty: 148
Rejestracja: 26/2/2013 @ 16:56
BMW: 320d E46 Touring + chip na 155KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bieruń
Kontakt:

Postautor: morsik28 » 27/5/2017 @ 14:28

jawirax pisze:
morsik28 pisze:Ja też miałem takie stuki i tuleje były ok a okazało się że prawa półoś ma luzy na przegubach. Po wymianie w czwartek cisza w końcu w aucie


Na półosiach nie ma luzu .

Ja mam też luz na dyfrze ale stuków żadnych z niego nie ma.

jawirax
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25/5/2017 @ 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Postautor: jawirax » 27/5/2017 @ 15:14

No nie wiem mechanik mi tak powiedział , nie ma luzów nigdzie na żadnych gumach tulejach łącznikach ani krzyżakach.

jawirax
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25/5/2017 @ 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Postautor: jawirax » 27/5/2017 @ 19:59

No i niestety muszę napisać że to dyfer na 10000% , pojeździłem dzisiaj z tyłu i w bagażniku i jest głośna praca dyfra takie basowe brzmienie ,i stąd te głuche stuki, zajechany dyfer.

Dodam że wyje po wrzuceniu biegu i dodawaniu gazu po wrzuceniu na luz cichnie , DYFER?

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 3969
Rejestracja: 11/4/2015 @ 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Postautor: scghost » 28/5/2017 @ 23:05

obejrzyj sobie to
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<


jawirax
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25/5/2017 @ 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Postautor: jawirax » 29/5/2017 @ 11:20

Czyli dyfer tak jak stwierdziłem.

jawirax
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25/5/2017 @ 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Postautor: jawirax » 31/5/2017 @ 20:52

Może ktoś obczaić ten filmik z mojego dyfra ? czy taki luz i tłuczenie na flanszy to normalne ?


jawirax
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25/5/2017 @ 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Postautor: jawirax » 4/6/2017 @ 0:37

I dupa wymieniłem dyfer i dalej puka , jedyny plus to lepsze przełożenie dyfra lepiej się zbiera , ale puka dalej takie głuche puknięcia dudnienia najmocniej i najgłośniej je słychać jak szarpie gazem na niskich biegach , wtedy są słyszalne jak by coś tłukło, skończyły mi się pomysły :(

jawirax
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25/5/2017 @ 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Kontakt:

Postautor: jawirax » 17/6/2017 @ 13:50

I padaka wymieniłem wszystkie tuleje metalowo gumowe FEBI te mocujące DYFER trzy sztuki i dalej to samo, ma ktoś jakieś pomysły ?



Wróć do „Podwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości