E39 Touring Gruzin

Dział poświęcony wszystkim pozostałym modelom BMW
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5260
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

E39 Touring Gruzin

Postautor: MARC » 05/12/2017, 14:08

Szkoda że nie mówiłeś że potrzebujesz visco bo leży mi nówka sztuka od jakiegoś czasu na półce i nie może znaleźć nowego właściciela...


Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 930
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Postautor: Broder » 05/12/2017, 19:57

Kai91 pisze:kiedy jakieś koło i gleba?
skóry będziesz do środka dawał?

swap na 3.0? czy może jakie v8 będziesz wrzucał? :D


Nic z tych rzeczy :P no moze ewentualnie kolo, kiedys kupilem 3 ramienne felgi bmw 17", ktore niestety nikomu chyba oprocz mi sie nie podobaja :D ale nie jestem pewny jaki tam jest otwor centrujacy i czy podejdzie pod gruza.

Co do visca to spokojnie, gruz otrzymuje czesci z odzysku, tzn swiece wykrecilem z silnika m52tub28 ktory mam na stanie, visco bodajze bylo na m54b22 ktore mialem kiedys wsadzone w czerwonej, a uszczelka dekla jest z auta klienta ;) Mial zalozona pratycznie nowa, ale w zwiazku z naprawami i umowa nalezala mu sie nowa, wiec stara zostawilem do gruza ;)
Jak mialem sciagniety dekiel strasznie kusilo mnie przelozenie vanosa ze wspomnianego b28 bo mam tam nowke sztuke zregenerowanego, ale jednak sie powstrzymalem bo czasu mi brakowalo. Moze innym razem
Ostatnio grzebiac przy lpg zauwazylem ze podcisnienei regulatora paliwa nie jest wpiete w odme, dzisiaj sie za to zabralem. Poskladalem auto i zonk, znowu blad przepustnicy! Pierwsze co szybko rozebralem ecu zeby sprawdzic czy nie wybuchly kondensatory, ale tam bylo wszystko ok. Odpalilem na drugim ecu i problem nadal wystepowal. Uruchomilem inpe z bledami po angielksu bo po niemiecku nie kumam i blad mial w opisie przepustnicy JAMMED, czyli zakleszczona. Sciagnalem gumy dolotu i faktycznie, klapa przepustnicy byla zablokowana. Poczyscilem stary nagar papierkiem sciernym, zmylem wszystko i bledu sie pozbylem, ale co sie znowu naw..uriwalem to moje.
Obrazek


Wróć do „Inne BMW”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości