e30 H27 Jagermaister by XEON
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 gru 11, 18:59
- BMW: E30
- Rok produkcji: 1985
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
W dzien zakupu i do dnia 15.12.2009 autko wygladalo tak :
po kilku dniach od kupna zabralem sie do roboty i efekty mozna zobaczyc na fotkach
wyciagniety silnik , skrzynia , dyfer , wydech , uklad hamulcowy , elektryka , wybebeszenie calego wnetrza , w tym momencie jestem na etapie konca usowania wygluszen na podlodze i pod tylna kanapa
niestety po kilku latach i przemyslanym konstrukcyjnym wynalazkom typu maty wygluszeniowe wykladziny podbite gabka oraz wygluszenia komory silnika rdza postarala sie dac we znaki ale moim zdanim jak na ten rok i przebieg 350 000 nie jest zle
dziurka w prawej wnece na akumulator wilgoc oraz nadmiar kwasu z akumulatora zrobil swoje oczywiscie wina jest po stronie zbiorniczka na nadmiar kwasu w akumulatorze :/
tylni pas troszke sie odchudzil pozbawiajac miejsca mocowania lampek oraz pod uszczelka oczywiscie gdyby byla uszczelka w calosci nie bylo by ogniska rdzy :/
kilka mijsca z dosc mocnymi ogniskami korozji pod maska kolo kabla plusowego
jedna po stronie kierowcy przy nogach ktos zle podlozyl podnosnik
jedna po lewej stronie srubka od podtrzymywania wygluszenia skrzyni odpadla razem z kawalkiem podlogi jest tez kilka sladow rdzy gdzie niegdzie ale wszystko zostanie usuniete i wymienione wszystko bedzie udokumentowane zdjeciami
Jakie sa plany :
jak najlzejsza karoseria
klatka
kubly
pasy 5pkt
deska tunel pookryte zamszem (flok)
odnowienie calej wiazki elektrycznej i w miare mozliwosci zeby nie bylo jej widac pod maska
kolor nie bede zdradzal
dosc mocna gleba
silnik bedzie jak co niektorzy wiedza H27 z pelnym osprzetem tej samej firmy
felgi Keskin KT1 4 x9"
niestety dla niektorych autko bedzie na szerokich zderzakach oraz lampy z soczewka prawdopodobnie BH tylne lampy raczej seria
wydech kwasowka
szpera
jak bedzie sie cos zmieniac bede dawac znac jedyne co mi sie udalo na dzien dzisiajszy zrobic to odnowa zegarow poniewaz poprzednie byly w stanie krytycznym
silnik na 99,9% prawdziwy H i orygnialny przebieg
Zegary oczywiscie tak wygladaly zaraz po kupnie ale jak widac na wczesniejszych zdjeciach juz sa po odratowaniu
DO tego jest jeszcze podstopnica Hartge i rozporka na przednie kielichy , prawdopodobnie przebieg jest ori olej w silniku jest czyściutki mam gwarancje ze nie ma z tym walka od FW Motorsport i kilku innych chlopakow z Lublina
po drobnych renowacjach silnik jest w takim stanie
Silnik na dzien dzisijeszy wyglada tak
jeszcze pare drobiazgow do kompletu :
Na dzien dzisiejszy po dlugiej przerwie w pracach po tygodniu czasu odebralem auto po wspawaniu klatki i zdjecia na szybko oraz pare drobiazgow dozbieranych w trakcie nieobecnosci
ori BH w bardzo ladnym stanie nie wypiaskowane
komplet poliuretanow twardosc 75/80/85
kierownica Raid
jak na razie 2 szt zabraklo cisnienia oleju ale dojdzie
srodkowy wyczyszczony tlumik Hartge
Oczywiscie wszystkie elementy zostaly naprawione blacharsko ale na ten moment nie posiadam fotek zrobie napewno i zaprezentuje
po kilku dniach od kupna zabralem sie do roboty i efekty mozna zobaczyc na fotkach
wyciagniety silnik , skrzynia , dyfer , wydech , uklad hamulcowy , elektryka , wybebeszenie calego wnetrza , w tym momencie jestem na etapie konca usowania wygluszen na podlodze i pod tylna kanapa
niestety po kilku latach i przemyslanym konstrukcyjnym wynalazkom typu maty wygluszeniowe wykladziny podbite gabka oraz wygluszenia komory silnika rdza postarala sie dac we znaki ale moim zdanim jak na ten rok i przebieg 350 000 nie jest zle
dziurka w prawej wnece na akumulator wilgoc oraz nadmiar kwasu z akumulatora zrobil swoje oczywiscie wina jest po stronie zbiorniczka na nadmiar kwasu w akumulatorze :/
tylni pas troszke sie odchudzil pozbawiajac miejsca mocowania lampek oraz pod uszczelka oczywiscie gdyby byla uszczelka w calosci nie bylo by ogniska rdzy :/
kilka mijsca z dosc mocnymi ogniskami korozji pod maska kolo kabla plusowego
jedna po stronie kierowcy przy nogach ktos zle podlozyl podnosnik
jedna po lewej stronie srubka od podtrzymywania wygluszenia skrzyni odpadla razem z kawalkiem podlogi jest tez kilka sladow rdzy gdzie niegdzie ale wszystko zostanie usuniete i wymienione wszystko bedzie udokumentowane zdjeciami
Jakie sa plany :
jak najlzejsza karoseria
klatka
kubly
pasy 5pkt
deska tunel pookryte zamszem (flok)
odnowienie calej wiazki elektrycznej i w miare mozliwosci zeby nie bylo jej widac pod maska
kolor nie bede zdradzal
dosc mocna gleba
silnik bedzie jak co niektorzy wiedza H27 z pelnym osprzetem tej samej firmy
felgi Keskin KT1 4 x9"
niestety dla niektorych autko bedzie na szerokich zderzakach oraz lampy z soczewka prawdopodobnie BH tylne lampy raczej seria
wydech kwasowka
szpera
jak bedzie sie cos zmieniac bede dawac znac jedyne co mi sie udalo na dzien dzisiajszy zrobic to odnowa zegarow poniewaz poprzednie byly w stanie krytycznym
silnik na 99,9% prawdziwy H i orygnialny przebieg
Zegary oczywiscie tak wygladaly zaraz po kupnie ale jak widac na wczesniejszych zdjeciach juz sa po odratowaniu
DO tego jest jeszcze podstopnica Hartge i rozporka na przednie kielichy , prawdopodobnie przebieg jest ori olej w silniku jest czyściutki mam gwarancje ze nie ma z tym walka od FW Motorsport i kilku innych chlopakow z Lublina
po drobnych renowacjach silnik jest w takim stanie
Silnik na dzien dzisijeszy wyglada tak
jeszcze pare drobiazgow do kompletu :
Na dzien dzisiejszy po dlugiej przerwie w pracach po tygodniu czasu odebralem auto po wspawaniu klatki i zdjecia na szybko oraz pare drobiazgow dozbieranych w trakcie nieobecnosci
ori BH w bardzo ladnym stanie nie wypiaskowane
komplet poliuretanow twardosc 75/80/85
kierownica Raid
jak na razie 2 szt zabraklo cisnienia oleju ale dojdzie
srodkowy wyczyszczony tlumik Hartge
Oczywiscie wszystkie elementy zostaly naprawione blacharsko ale na ten moment nie posiadam fotek zrobie napewno i zaprezentuje
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 gru 11, 18:59
- BMW: E30
- Rok produkcji: 1985
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
komora przygotowana pod podklad
A tutaj zderzak przerabiany pod waska jak narazie prototyp sprawdzam jak bedzie pasowac ale wyglada na to ze bedzie idealnie oczywiscie nie dla wszystkich
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 gru 11, 18:59
- BMW: E30
- Rok produkcji: 1985
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
Poskladane przednie zawieszenie i uporalem sie z zamontowaniem camberow do oryginalnych sprezyn
no i komora silnika sie ladnie komponowac z czarnym silnikiem
no i komora silnika sie ladnie komponowac z czarnym silnikiem
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 gru 11, 18:59
- BMW: E30
- Rok produkcji: 1985
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
dorobienie i spasowanie szeroki zderzak z MT II do waskiej lampy
powolutku dzialam teraz jestem juz na etapie powolnego skladania
kolejny gadget :
w trakcie lakierowania
kolejne fotki na etapie skladania
nie bede wklejal zdjec z czasow przygotowania pod lakier bo to nudne
powolutku dzialam teraz jestem juz na etapie powolnego skladania
kolejny gadget :
w trakcie lakierowania
kolejne fotki na etapie skladania
nie bede wklejal zdjec z czasow przygotowania pod lakier bo to nudne
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 gru 11, 18:59
- BMW: E30
- Rok produkcji: 1985
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
ustawiona zbieznosc i katy pochylenia
auto zostalo zwazone nie wiem jak to sie stalo ale wazy rowno 1000 kg bez paliwa wiec nie jest zle bez klatki bylo by 960 kg
nowa porcja fotek !!!!
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 gru 11, 18:59
- BMW: E30
- Rok produkcji: 1985
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
Kolejna seria fotek na nowych felgach oraz , w koncu zalozylem tapicerke na drzwii
wylakierowalem felgi na bialo tak to mniej wiecej teraz wyglada
tak wyglada teraz wszystko pod maska
wylakierowalem felgi na bialo tak to mniej wiecej teraz wyglada
tak wyglada teraz wszystko pod maska
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Byłem ciekaw czy i kiedy umieścisz tą galerię...
Jak zwykle wszystko dopracowane w każdym detalu. Aż miło się czyta i ogląda takie wspaniałe projekty które ostatecznie nie są "samym projektem" jak to w wielu przypadkach wygląda lecz są to wykonane prace z wielką starannością.
Jak zwykle wszystko dopracowane w każdym detalu. Aż miło się czyta i ogląda takie wspaniałe projekty które ostatecznie nie są "samym projektem" jak to w wielu przypadkach wygląda lecz są to wykonane prace z wielką starannością.