Dziwne stuki przy odpaleniu silnika

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
Tyjon
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 14/10/2017, 12:16
BMW: Bmw e46 330d 184km Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
VIN: Jh87555
Kontakt:

Dziwne stuki przy odpaleniu silnika

Post autor: Tyjon » 31/08/2018, 17:42

Witam wszysykich mam problem z dziwnym stukaniem tak jak by w okolicy skrzyni biegów oraz przy skrecaniu w prawą stronę jest dziwna wibracja dodam że nasila się przy dodaniu gazu AK skręcam w lewą stronę to jest cisza nawet jak depne wjeżdżając w zakret. Miałem wymienione końcówki drążków i oczywiście ustawiona zbieżność wymieniona podpora wału oraz gumowy łącznik skrzyni biegów a wału. Miał ktoś może podobny problem?

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3212
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 31/08/2018, 17:52

Zapewne poduszki silnika kończą swój żywot.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
Tyjon
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 14/10/2017, 12:16
BMW: Bmw e46 330d 184km Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
VIN: Jh87555
Kontakt:

Post autor: Tyjon » 31/08/2018, 17:55

No też o tym myślałem ale nie miałbym wibracji kabiny na postoju?

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Tyjon
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 14/10/2017, 12:16
BMW: Bmw e46 330d 184km Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
VIN: Jh87555
Kontakt:

Post autor: Tyjon » 31/08/2018, 17:56

I dzieję się tak tylko przy skrecie w prawo stronę

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3212
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 31/08/2018, 19:23

Objawy mogą być różne, spróbuj poruszać silnikiem i może coś usłyszysz, pewnie jedna jest całkiem zerwana stąd objaw na jedną stronę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


Awatar użytkownika
Tyjon
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 14/10/2017, 12:16
BMW: Bmw e46 330d 184km Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
VIN: Jh87555
Kontakt:

Post autor: Tyjon » 31/08/2018, 19:57

Hmmm lepiej od góry czy od dołu nim ruszać? I jeszcze jedno pytanie czy duży wpływ wezyki które idą z pod ciśnieniem do tych poduszek?

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Tyjon
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 14/10/2017, 12:16
BMW: Bmw e46 330d 184km Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
VIN: Jh87555
Kontakt:

Post autor: Tyjon » 31/08/2018, 20:08

I czy w poduszkach te cypki gdzie wpina się wezyki od podciśnień powinny być sztywno? Bo u mnie są bardzo luźne.

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3212
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 31/08/2018, 22:01

Podciśnienie ma bardzo duże znaczenie, układ musi być szczelny. Silnikiem ruszaj od góry, ogólnie ciężko jest ocenić stan poduszek na aucie, z reguły dopiero po demontażu widać jak są zużyte.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
Tyjon
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 14/10/2017, 12:16
BMW: Bmw e46 330d 184km Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
VIN: Jh87555
Kontakt:

Post autor: Tyjon » 31/08/2018, 22:12

No właśnie niepokoją mnie luzy przy wężyku wchodzący do poduszki silnika zauważyłem to przy wymianie węży podciśnieniowych

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Tyjon
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 14/10/2017, 12:16
BMW: Bmw e46 330d 184km Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
VIN: Jh87555
Kontakt:

Post autor: Tyjon » 13/09/2018, 1:59

Witam nie pisałem co z moją e46 odnośnie dziwnego stukania w zawieszeniu. Sprawa wygląda tak pojechałem na stację do pierwszego diagnosty stwierdził że gumy od skrzyni biegów ok pojechałem dla pewności do innego diagnoza górna poduszka amortyzatora sprawdzał nakretki kluczem czy są do kręcone bo podobno lubią po puszczać wszystkie oprócz jednej trzymają dobrze jedna kręci się do okoła i nie ma opcji do kręcenia jej. poduszki skrzyni. Kupiłem dopiero znalazłem chwilę więc pojechałem do kolegi do garażu na wymiankę części 1 poduszki skrzyni biegów wymieniłem choć okazało się że te stare nie były takiej złej kondycji i tylko teraz problem bo kolega użył za dużo siły i zerwał po przekątnej 2 śruby co przykręca się łapa co trzyma poduchy i całą skrzynie biegów. I teraz pytanie jak je wykręcić i czy mogę jeździć bo potrzebuje auta do pracy.

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości