Dyfer poziom oleju PILNE

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#1

Post autor: Palec11 »

Witam mam lekko wyjący dyfer chciałem nalać do niego preparat LM do wyciszania dyfra. I odkręcając śrubę na górze dyfra (ta to uzupełniania oleju) wyleciało przez nią bardzo dużo oleju ... Czy to jest normalne ?? Czy mechanicy zalali po prostu za dużo oleju ?? Bo dyfer wymieniałem i jak kupiłem używany to był bez oleju. Nie wiem co mam robić poczekać aż olej po prostu sobie spłynie który jest ponad korek i dodać środek zakręcić i się nie martwić czy muszę uzupełnić płyn który wypłyną ... Z tego co ja wiem po dkręcieniu korka górnego nie powinien wylatywać olej albo minimalna ilośc a mi go z litr wybyło ...
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

wtf... jesli auto stalo równo to ewidentnie bylo za duzo oleju w dyfrze
ma byc do poziomu górnego korka
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#3

Post autor: WKRENTEK77 »

Poczekaj aż wypłynie nadmiar a jak masz strzykawkę i jakaś rurkę to możesz jeszcze nieco wyciągnąć tak żeby zmieścił się ten płyn wyciszający i nie wyleciał podczas wlewania do dyfra .W każdym bądź razie jak odkrecisz korek olej musi delikatnie wypłynąć wtedy stan jest ok.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#4

Post autor: Palec11 »

Po oddaniu tego oleju co miałem tak właśnie jest bardzo delikatnie się sączy tyle że kanał cały zajebb... w oleju spodziewałem się kilku koper A nie jak z rynny ...
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

po prostu przy wymianie dyfra zalali olej jeszcze na ziemi bo mieli latwiejszy dostep i mogli lac z butelki
Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#6

Post autor: MARC »

Broder pisze:po prostu przy wymianie dyfra zalali olej jeszcze na ziemi bo mieli latwiejszy dostep i mogli lac z butelki
Dokładnie, znając życie to jeszcze go położyli na boku, żeby było łatwiej, stąd ten nadmiar.

Ew odkręcasz spustowy a myślisz że jest od wlewu ;)
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#7

Post autor: Palec11 »

Raczej nie jest to korek spustowy :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#8

Post autor: Analogowy13 »

A ja jestem ciekaw czy przez to że miałeś za dużo oleju to ci nie zaczął dyfer właśnie wyć , no bo w sumie te wszystkie tryby , flansze i co to tam jest miały większy opór , choć niby to olej . Jak myślicie ?
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#9

Post autor: MARC »

To jest bardzo możliwe.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#10

Post autor: Palec11 »

Ja też ciekaw jestem czy to mogło mieć wpływ na to czy most wyć zaczął. I czy jak upuściłem mu oleju jest szansa na to że jednak przestanie wyć ... Sprawdzę też mój fabryczny dyfer bo on właśnie zaczął wyć po wymianie oleju w nim ...(ten sam mechanik)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”