DSC plus Ręczny na żółto 5E24 i 5DF4 o co kaman ?

Dawidu87

#1

Post autor: Dawidu87 »

Witam Panowie wczoraj podczas jazdy zapaliły mi sie obie kontrolki DSC i ręcznego zgasiłem samochód zapaliłem i kontrolki znikły dodam że przytrzymując przycisk DSC kontrolki nie gasły po przejechaniu 100km i wjechaniu na polną droge skręcam wpadam w dziurę w sumie to tocze sie i znowu sie zapaliły :/ nie wiem czy wpływ ma kulanie sie po drodze i wjechanie w dziure lub skręcanie:/, sprawdziłem błędy skasowałem i dzisiaj po przejechaniu ciasnego zakrętu i wyjściu na prostą ponownie sie zapaliły obie kontrolki co jest grane ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
o co kaman ?
Ostatnio zmieniony 3 cze 18, 20:52 przez Dawidu87, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#2

Post autor: Dzidek90 »

Gdy jedziesz prosto to kierownice też masz prosto czy pod kątem ??
Robiłeś może ostatnio zbieżność ?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dawidu87

#3

Post autor: Dawidu87 »

jade prosto to kierownica prosto, ostatnio wymianiałem cały przód zawieszenie wahacze drazki koncowki styabilizatora amory sprezyny itd gumy stabilizatora oraz tył spreżyny i amortyzatory, natomiast byłem na zbieznosci zrobilem około 2 tysiące km i wszystko było ok chyba ze sie coś przestawiło w tyłe bo kiera prosto i auto tez prosto jedzie.
Wyczytałem że to jest niby czujnik ciśnienia DSC i na tłumaczu tez tak wyszło a nowy czujnik 500zł ? :) hahaha nie da rady :P
apropo zbieznosci to byla jazda bo jak zrobilem to auto jechalo przywo skrecalo samo i kiera krzywo dwa razy bylem u poprawki po czym w majówke wyminilem cale przednie zawieszenie i tył w dwa dni potem zbieznosc i 2 tysiece km było ok moze jechac do poprawki zeby sprawdzili :)
w sumie to wrzuciłem tutaj 3 zdjecia z fotosik i nie ma ich ?

5E24

czujnik ciśnienia


brak pasującego objawu błędu
spełnione są warunki testu
błąd nie występuje teraz, ale jest już zapisany
błąd spowodowałby zaświecenie się lampy ostrzegawczej

5DF4
napięcie zasilania okablowania

brak pasującego objawu błędu
spełnione są warunki testu
błąd nie występuje teraz, ale jest już zapisany
błąd spowodowałby zaświecenie się lampy ostrzegawczej
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#4

Post autor: Dzidek90 »

widocznie złe coś zrobiłeś i się nie pokazują :)

Bardzo możliwe ze to coś z jakimś czujnikiem albo kablem od tego czujnika...
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dawidu87

#5

Post autor: Dawidu87 »

Dziwne bo robiłem tak jak zawsze. A może coś popsulem
Jakie czujniki masz na myśli, gdzie one się znajdują i jak je sprawdzić 😊
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#6

Post autor: Dzidek90 »

A sprawdzałeś czujniki ABS ??
przednie lewe koło i tylne prawe ;) Prostokątne puszki, z nich znajdują się łączenia, przeczyść styki, psiknij kontaktem

Sprawdz też czy czujnik kąta skrętu pokazuje odpowiednie wartości, może potrzebuje kalibracji ;)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Przecież to błąd czujnika na pompie dsc :roll:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#8

Post autor: Jarando »

maniek21112 pisze:Przecież to błąd czujnika na pompie dsc :roll:
Dokładniej to jednego z czujników wkręconych do pompy hamulcowej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Dawidu87

#9

Post autor: Dawidu87 »

Szybka diagnoza :) widze ze Diagnostycy na forum dają rade :D
Jeden z czujników a są dwa tak ? czy jestem w stanie sam zdiagnozować który to czujnik ? na szrocie widziałem za 50zł a nowy 500zł ? :) o nie :P
https://www.fotosik.pl/zdjecie/92d8a0af5a2edc4f]Obrazek
https://www.fotosik.pl/zdjecie/3f93e308f93570ce]Obrazek

Skoro już mniej więcej wiadomo o co chodzi to nie bede moze zakładał drugiego tematu :) Mojej dziewczynie pali sie o jakiegoś czasu kontrolka od trakcji i abs na pomarańczowo w e46 320d 99r a błedy są takie:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/02827fe5f071c435]Obrazek
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b48f644123fdd070]Obrazek
może ktoś pomoże ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#10

Post autor: maniek21112 »

No to pojechałem :oops:
Wtryskiwacz sterujący oraz oraz przedni prawy czujnik abs (przyczyna choinki), sprawdź najpierw wtyczkę i wiązkę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”