Dolot zimnego powietrza m52tub28

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
mariryb
Specjalista
Posty: 5239
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Dolot zimnego powietrza m52tub28

Postautor: mariryb » 06/05/2017, 13:53

Jarando pisze:Source of the post Ja jednak nadal będę w utwierdzeniu, że jest to benzynowy EGR, bo działa na takiej samej zasadzie.

Ja nie mogę się z tym zgodzić ;) te dwa układy to mają jedną wspólną cechę - wygląd tego zaworu.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....


Awatar użytkownika
lucasp
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 02/07/2011, 20:21
BMW: e46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Gadu-Gadu: 5776663
Tlen: ukasz1987
Kontakt:

Postautor: lucasp » 28/09/2017, 9:33

W e46 więcej da przeniesienie czujnika temperatury dolotu do puszki na filtr powietrza.

Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 876
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Postautor: Broder » 28/09/2017, 11:06

Analogowy13 pisze:Oo stary jak ty biegi zmieniasz przy 2 tysiącach w benzynie to ja się nie odzywam ...
Sry mojsza budzi się dopiero przy 3,5 tys.

Vanosa "se" zrob to bedziesz nizej biegi zmieniac :D

Co do przeniesienia czujnika... Niby podsmiechujki leca z wszelkiego rodzaju oporników montowanych pod czujniki, a czy efekt koncowy jednej i drugiej metody nie jest czasem ten sam?

Odnosnie zimy i zimnego powietrza to musi byc roznica w mocy. Zimne powietrze zwyczajnie dostarcza wiecej tlenu co przekłada sie na lepsze spalanie, a wiec i osiagi. Dlatego tez na wykresie z hamowni zawsze widnieje temperatura otoczenia. Moce wychidzace ponad serie zazwyczaj sa mierzone przy niskich temp, przypadek? ;)
Na przelomie lipca/wrzesnia czuc najlepiej roznice w jezdzie kiedy w dzien mamy jeszcze wysokie temp., a wieczorem robi sie zimno, tu zgadzam sie z Analogowym.
Obrazek

Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 119
Rejestracja: 04/09/2016, 13:47
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Kontakt:

Postautor: Analogowy13 » 28/09/2017, 20:19

Broder pisze:
Analogowy13 pisze:Oo stary jak ty biegi zmieniasz przy 2 tysiącach w benzynie to ja się nie odzywam ...
Sry mojsza budzi się dopiero przy 3,5 tys.

Vanosa "se" zrob to bedziesz nizej biegi zmieniac :D


Jaki Vanos w m43 ? :ROFL: nie szalejmy :lol:
" W życiu piękne są chwile i tyle ... "

Obrazek

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1445
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Postautor: rafał18 » 28/09/2017, 22:46

Analogowy13 pisze:
Broder pisze:
Analogowy13 pisze:Oo stary jak ty biegi zmieniasz przy 2 tysiącach w benzynie to ja się nie odzywam ...
Sry mojsza budzi się dopiero przy 3,5 tys.

Vanosa "se" zrob to bedziesz nizej biegi zmieniac :D


Jaki Vanos w m43 ? :ROFL: nie szalejmy :lol:


to faktycznie musi sie budzic :ROFL:



Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość