Dobór opon do felg 19 8.5j et35

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Raczej bardzo lekkim, sporo osób tak jeździ i nie rzuca się to jakoś w oczy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3648
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#12

Post autor: Dzidek90 »

kamyk28 pisze: 4 lip 18, 21:36 To 225 będzie z naciągiem lekkim w takim razie?
Wszystko zalezy od opony....
Ja mam dunlopa 225/40/18 na 8,5" i wygląda tak
Obrazek
Obrazek
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
sebas
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 9 sty 10, 13:50
BMW: 325Ci
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#13

Post autor: sebas »

Mam z przodu 215/35/19 8.5J i z tyłu 215/35 na 9.5J. Na przód zarzuciłbym jeszcze coś węższego bo słaby naciąg ale 215 jest najwęższą na rynku.

Niestety mam tylko takie zdjęcia:
https://i.imgur.com/fAP49kB.jpg
https://i.imgur.com/2lDj4eCg.jpg
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#14

Post autor: kamyk28 »

Czemu takie cienkie oponki kupiłeś?
sebas
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 9 sty 10, 13:50
BMW: 325Ci
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#15

Post autor: sebas »

Po pierwsze żeby się zmieściły felgi, po drugie żeby nie było kozy.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

Im wyższy indeks tym opona teoretycznie twardsza, V jest raczej optymalny do zwykłego e46.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

Nie da się praktycznie przejechać dwa razy po 100 km w ten sam sposób, więc taka różnica jest pomijalna a przyczepności nigdy za wiele :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”