Demontaż rozrusznika w M47
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 2274
- Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
- BMW: 320D M47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: KE44253
Witam.
Do demontazu bedziemy potrzebowac :
- klucz nasadowy 10 + krotka przedluzke + grzechotka
- klucz plaski 10
- klucz plaski 8
- klucz plaski 13
- ampul 4
Przed demontażem sciagamy klemy!!!!
Przystepujemy do sciagniecia oslony podstawy filtra oleju ktory jest przymocowany 3 srubami na imbus 4 i sciagamy peszle kabli przymocowane do oslony
schodzimy do kanału i szukamy jednej z dwoch srub (zdjecie tego nie pokaze bo aparatem sie nie dojdzie)
zaznaczone kolkiem jest widoczny elektromagnes rozrusznika a za kwadratem gdzie pociagnieta jest strzalka znajduje sie sruba ktora luzuje nasadem 10 i grzechotka a calkowicie odkrecam za pomoc krotkiej przedluzki z nasadem 10 ze wzgledu na malo miejsca a sruba pozniej w palcach sie kreci.
druga sruba znajduje sie tam gdzie sciagalismy oslone. Najlepiej to zrobic od gory poniewaz od dolu mozna ja wyczuc i ewentualnie odkrecic palcami jak jest juz luzno ale duzo latwiej jest to zrobic gory . Za wezami od chlodzenia (3szt.) zobaczycie srube ktora odkrecacie najlepiej plaska oczkowa 10 ,reszta w palcach.
Na koniec zostaje odkrecic dwa duze czerwone przewody na klucz 13, i dwa przewody na klucz 10 oraz 8 . Ten od lewej jest od elektromagnesu wiec go nie trzeba.
Mam nadzieje ze poradnik sie przyda
Do demontazu bedziemy potrzebowac :
- klucz nasadowy 10 + krotka przedluzke + grzechotka
- klucz plaski 10
- klucz plaski 8
- klucz plaski 13
- ampul 4
Przed demontażem sciagamy klemy!!!!
Przystepujemy do sciagniecia oslony podstawy filtra oleju ktory jest przymocowany 3 srubami na imbus 4 i sciagamy peszle kabli przymocowane do oslony
schodzimy do kanału i szukamy jednej z dwoch srub (zdjecie tego nie pokaze bo aparatem sie nie dojdzie)
zaznaczone kolkiem jest widoczny elektromagnes rozrusznika a za kwadratem gdzie pociagnieta jest strzalka znajduje sie sruba ktora luzuje nasadem 10 i grzechotka a calkowicie odkrecam za pomoc krotkiej przedluzki z nasadem 10 ze wzgledu na malo miejsca a sruba pozniej w palcach sie kreci.
druga sruba znajduje sie tam gdzie sciagalismy oslone. Najlepiej to zrobic od gory poniewaz od dolu mozna ja wyczuc i ewentualnie odkrecic palcami jak jest juz luzno ale duzo latwiej jest to zrobic gory . Za wezami od chlodzenia (3szt.) zobaczycie srube ktora odkrecacie najlepiej plaska oczkowa 10 ,reszta w palcach.
Na koniec zostaje odkrecic dwa duze czerwone przewody na klucz 13, i dwa przewody na klucz 10 oraz 8 . Ten od lewej jest od elektromagnesu wiec go nie trzeba.
Mam nadzieje ze poradnik sie przyda
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1243 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 6 Odpowiedzi
- 6512 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 12 Odpowiedzi
- 2631 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: VVonski
-
- 1 Odpowiedzi
- 3334 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 1005 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 9 Odpowiedzi
- 20810 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8
-
- 6 Odpowiedzi
- 10623 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 2 Odpowiedzi
- 3425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysiek669
-
- 4 Odpowiedzi
- 19892 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Raxxel
-
- 23 Odpowiedzi
- 22450 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Amatorek93