Czym przyczepić osłonę termiczną tłumika

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#1

Post autor: Rudeboy »

Jak w temacie. Osłona urwała się na dwóch śrubach - okolice oczywiście mocno wyrobione. Czy ktoś pamięta jaki jest numer części (podobno jakieś okrągłe"podkładki" z ząbkami) którymi przymocowuje się tę osłonę???
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Miałem parę dni temu ten problem , dzwoniła niemiłosiernie ,operacja u tłumikarza trwała ledwo pięć minut podłożył dwie znacznie większe podkładki i po problemie.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#3

Post autor: MARC »

WKRENTEK77 pisze: 19 lip 18, 17:20 Miałem parę dni temu ten problem , dzwoniła niemiłosiernie ,operacja u tłumikarza trwała ledwo pięć minut podłożył dwie znacznie większe podkładki i po problemie.
Tak się do zrobić o ile szpilki są całe.
Natomiast jeżeli pod wpływem korozji i próby odkręcania urwie się, pozostaje tylko wspawanie nowej szpilki.
Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#4

Post autor: Rudeboy »

szpilki mam całe ale nie mam tych nakładek które trzymały osłonę... własne chciałbym wiedzieć jaki mają numer?? bo też wymyśliłem patent z czymś szerszym niż otwór w osłonie tylko nie wiem czym to przycisnąć do sterczących z podwozia gołych śrub
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#5

Post autor: MARC »

Castorama... podkładki kupujesz szerokie i nakrecasz nakretke na szpilke. Tyle...
Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#6

Post autor: Rudeboy »

właśnie nie do końca.... te śruby jakieś skorodowane czy coś... nakrętka rozmiar 8 normalnie się nakręca aż do pewnego momentu kiedy.. puszcza i dalej luźno się obraca.. nikt nie wie jaki to numer ori części jest????
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#7

Post autor: WKRENTEK77 »

No to dwie podkładki bo pewnie gwint zerwany i tyle .Tu nie trzeba kosmicznej technologii i podkładek z tytanu . :roll:
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#8

Post autor: Analogowy13 »

No szczerze to kolega Rudeboy ma rację , ostatnio jak byłem pod autem to osłona też dziurkę miała , i tak samo 8 nakrętką i do pewnego momentu się wkręca a potem przepuszcza , korozji nie widać ... Ja założyłem więcej podkładek poprostu ..
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”