Czujniki pasów

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
WGR0
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 8 paź 17, 13:48
BMW: Black E46 Benzin Only
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tak

#1

Post autor: WGR0 »

Siemka .
Mam problem .
W mojej buni było kiedyś zmieniane wnętrze , fotele przód razem z napinaczami też i jest problemo .
W jednym z foteli wcześniej była urwana wtyczka i zlutowana ( żaden problem ) teraz też tak zrobione , w drudgim ( kierowcy) wszystko pasuje (prawie) .
Problem jest taki że na tych fotelach a raczej napinaczach pasów świeci airbag ( na kompie pokazuje mi oba napinacze ) te są inne bo mają jeszcze czujnik zapięcia pasów . Jeden problem to ta kontrolka ( za duża rezystancja chyba czy jakoś tak ) , powiem że napinacze dobre nie wystrzelone czy coś :P. A drugi to te czujniki pasów ... w sumie jak są to niech działają ale jak mają działać jak w kostce(ach) nie mam wyjścia na nie . Na czujniki jest oznaczenie D i na kostce w aucie też tylko w aucie to D jest puste .... . Mam dosztukować kable ? Jak tak to gdzie ?
I czy dobre napinacze mogą być złe jeżeli jakoś rocznikowo się różnią ?
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Musisz po prostu kupić odpowiednie napinacze czyli zwykle bez tego dodatkowego kabelka od czujnika zapięcia pasa i myślę że problem się rozwiąże chyba że chcesz kombinować z wiązka do tego kabelka puzniej kodowaniem modułu a może kupieniem odpowiedniego pod ten czujnik ,w każdym bądź razie wydaje mi się że chyba lepiej kupić napinacze . Jest tego od groma na aukcjach i nie są drogie bo ostatnio zgłębiałem temat napinaczy u siebie .Uderz do kolegi Mariryb on będzie miał na pewno ostatnio widziałem jak wystawiał na sprzedaż.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#3

Post autor: GUMMISS »

Za duża rezystancja oznacza wystrzelony napinacz. Tam jest sprężyna i z biegiem czasu po zejściu ciśnienia może wyglądac jak sprawny. U mnie były napinacze z czujnikami zapięcia pasa, ale nie były podłączone te czujniki do auta i nie stwarzało to problemów.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
WGR0
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 8 paź 17, 13:48
BMW: Black E46 Benzin Only
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tak

#4

Post autor: WGR0 »

To w sumie podmienie na takie bez czujnika i będzie z bani :)
No ale te wyglądają na sprawne , chociaż lepiej sprawne w 100% niż takie wyglądające
Piotrek2800
Bywalec forum
Posty: 137
Rejestracja: 2 paź 16, 23:25
BMW: 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pionki
VIN: EZ48441

#5

Post autor: Piotrek2800 »

Rezystancja niekoniecznie oznacza wystrzelone. Każde słabe połączenie może dać taki błąd. Jak kupiłem swoje e46 po około pół roku wywaliło błąd rezystancji napinacza. Kupiłem na szrocie za 20 i podmieniłem. Ten też po kilku miesiącach wywalił ten sam błąd. Poczyściłem styki w kostce i założyłem ten co był oryginalnie i dłuższy czas jest spokój.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”