Czujnik TPS (Potencjometr Przepsutnicy) Napięcie na nim 0.78V ???
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 maja 17, 12:34
- BMW: e46 316i 1.9
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Ciechocinek
Hej.Panowie witam serdecznie . Inpa wywala mi błąd 119 Tutaj info z inpy
RESULT: 1 errors in error memory
119 TPS-MAF Unplausibilitaet
Error frequency : 183 Logistic counter: 77
V_TPS_1 0.78 V V_TPS_2 0.43 V MAF 1083.96 mg/stk TPS_MAF_DIF_2
190.65 mg/stk aufgetreten vor (rel. BZ) 60.60 h
Czujnik pomierzony ma swoją rezystancje jak trzeba wg opisu na forum mechanicznie też ok dla pewności od kumpla podmieniłem identyczny
z tymi samymi wartosciami rezystancji i nic nie pomogło inpa skasowała błąd ale po nowy odzczytaniu błędów nadal ten błąd jest....
Dodam ze zapaliła mi się od pewnego czasu kontrolka od ASC ten wykrzyknik w kółku....ale inpa pokazuje tylo błąd od tego potencjometru przespustnicy...do tego czujnika dochodzą dwa kabelki we wtyczce zielony i niebieski napięcie na nim jest na zapłonie i po odpalaniu 0,78V na benzynie jak i na gazie..... i sie nie zmienia mimo dodawania gazu podobno ma być 5 V ale nie jestem tego pewien .....Jeden kabelek sprawdziłem tzn ciągłośc od komputera (Na odłączonym akumlatorze i odłączonych wszystkich wtyczkach od komputera) od tego potencjometru przepsutnicy jest pełne przejscie ale zielony nie ma ciągłośći.....chyba jest podłączony jeszcze gdzieś po drodze np do instlacji gazowej albo jest urwany????.....ale tego już nie wiem nie mam schematu....Panowie jakieś pomysły???? Nowy czujnik w ASO 400pln.....ale on raczej jest sprawny elektrycznie i mechanicznie
silnik 1895. m43 gaz stag 4 eco.
RESULT: 1 errors in error memory
119 TPS-MAF Unplausibilitaet
Error frequency : 183 Logistic counter: 77
V_TPS_1 0.78 V V_TPS_2 0.43 V MAF 1083.96 mg/stk TPS_MAF_DIF_2
190.65 mg/stk aufgetreten vor (rel. BZ) 60.60 h
Czujnik pomierzony ma swoją rezystancje jak trzeba wg opisu na forum mechanicznie też ok dla pewności od kumpla podmieniłem identyczny
z tymi samymi wartosciami rezystancji i nic nie pomogło inpa skasowała błąd ale po nowy odzczytaniu błędów nadal ten błąd jest....
Dodam ze zapaliła mi się od pewnego czasu kontrolka od ASC ten wykrzyknik w kółku....ale inpa pokazuje tylo błąd od tego potencjometru przespustnicy...do tego czujnika dochodzą dwa kabelki we wtyczce zielony i niebieski napięcie na nim jest na zapłonie i po odpalaniu 0,78V na benzynie jak i na gazie..... i sie nie zmienia mimo dodawania gazu podobno ma być 5 V ale nie jestem tego pewien .....Jeden kabelek sprawdziłem tzn ciągłośc od komputera (Na odłączonym akumlatorze i odłączonych wszystkich wtyczkach od komputera) od tego potencjometru przepsutnicy jest pełne przejscie ale zielony nie ma ciągłośći.....chyba jest podłączony jeszcze gdzieś po drodze np do instlacji gazowej albo jest urwany????.....ale tego już nie wiem nie mam schematu....Panowie jakieś pomysły???? Nowy czujnik w ASO 400pln.....ale on raczej jest sprawny elektrycznie i mechanicznie
silnik 1895. m43 gaz stag 4 eco.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 25 Odpowiedzi
- 3612 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 14seba15
-
- 4 Odpowiedzi
- 1697 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roque
-
- 5 Odpowiedzi
- 1379 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 0 Odpowiedzi
- 925 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Qbek
-
- 5 Odpowiedzi
- 3105 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 0 Odpowiedzi
- 1547 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: taldeko
-
- 1 Odpowiedzi
- 1668 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: taldeko
-
- 6 Odpowiedzi
- 1285 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: RichardLahey
-
- 5 Odpowiedzi
- 2214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 1 Odpowiedzi
- 720 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piterpogodynka