Co to za przewody
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Linka przepustnicy do gazu a druga do tempomatu. Jak sie podkreci to przepustnica bedzie uchylona. Tak jakby gaz był lekko wcisniety.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
To zapytam, czy lekkie odkręcenie jednego z nich mogło mieć wpływ na niskie obroty na jałowym biegu? Miałem robiony kolektor ssący (opisywałem na forum) i po tym wywaliło błąd przepustnicy. Mam w poniedziałek jechać na sprawdzenie znów do mechanika. Wczoraj po odebraniu było niby wszystko ok, dzisiaj sprawdzałem czy jakaś wtyczka przy przepustnicy nie została źle włożona stąd błąd w kompie i odkręciłem trochę jedną linkę.
Może to przypadek ale po około 30 minutach jazdy i powrocie do garażu samochód na jałowym ma 400-600 obrotów, słychać stukanie i strasznie nim trzęsie. Tak jak by miał zgasnąć już. Po dodaniu lekko gazu i trzymaniu np. na 1000 obrotów silnik pracuje ładnie bez dziwnych dźwięków i równo.
Może to przypadek ale po około 30 minutach jazdy i powrocie do garażu samochód na jałowym ma 400-600 obrotów, słychać stukanie i strasznie nim trzęsie. Tak jak by miał zgasnąć już. Po dodaniu lekko gazu i trzymaniu np. na 1000 obrotów silnik pracuje ładnie bez dziwnych dźwięków i równo.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Czyli mechanior nie poradził sobie z autem i ustawil jałowy na linkach, a powinien to regulowac krokowiec, a nie linki.....
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Po calkowitym odpieciu linek, klapka w przepustnicy jest calkowicie zamknieta i na wolnych powinien samochod normalnie chodzic. Powietrze wlatuje przez krokowca.
Jak masz ochote z lekka ręce pobrudzic przed wizytą u mechanika to zdemontuj silniczek krokkwy i wyczysc go w srodku. tak jest taka zasuwka mała i powinna ona swobodnie sie przesuwać. Linki trzeba tak ustawic aby przepustnica była zamknięta.
Jak masz ochote z lekka ręce pobrudzic przed wizytą u mechanika to zdemontuj silniczek krokkwy i wyczysc go w srodku. tak jest taka zasuwka mała i powinna ona swobodnie sie przesuwać. Linki trzeba tak ustawic aby przepustnica była zamknięta.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Możliwe, że coś robił przy linkach ale wcześniej problem był też z mocą i wymieniał uszczelki ssącego. Po odebraniu wszystko chodziło ok. Mam przyjechać w poniedziałek aby dalej robili i sprawdzili dlaczego błąd przepustnicy się pojawił.GUMMISS pisze:Czyli mechanior nie poradził sobie z autem i ustawil jałowy na linkach, a powinien to regulowac krokowiec, a nie linki.....
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Jeżeli chodzi o zbyt niskie obroty na jałowym i ogólnie gdy powinny być one niskie to znalazłem pewną zależność. Dość przypadkowo dzisiaj, gdy włączyłem klimatyzację obroty od razu skoczyły o 100-200 wyżej i silnik pracuje normalnie. Wyłączając znów klimatyzację spadają i samochód jak by chciał gasnąć.
Może ktoś miał taki problem?
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Zapomniałem dodać czyściłem go jeszcze przed wizytą u mechanika. Wyleciało trochę brudu, mechanizm działał dobrze, czyli po wciśnięciu wracał na swoje miejsce.
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
No ok jutro spróbuję jeszcze sprawdzić. Dziwi mnie jednak to, że na włączonej klimatyzacji jest ok, więc czy to na pewno lewe powietrze? Jeżeli byłby problem z jakimś wężem to chyba z wł/wył. klimatyzacją był by ten sam problem?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2186 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bemben
-
- 5 Odpowiedzi
- 2995 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piasio
-
- 2 Odpowiedzi
- 2680 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamyk28
-
- 1 Odpowiedzi
- 1103 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1810 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 1161 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Czochracz
-
- 4 Odpowiedzi
- 2822 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 5 Odpowiedzi
- 4319 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Aissy
-
- 2 Odpowiedzi
- 1445 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 0 Odpowiedzi
- 341 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ferdasx