Co to za przewody

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#1

Post autor: ptu »

Cześć

Mam pytanie od czego są te przewody i co ustawia się wkręcając je bardziej lub mniej?

Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Linka przepustnicy do gazu a druga do tempomatu. Jak sie podkreci to przepustnica bedzie uchylona. Tak jakby gaz był lekko wcisniety.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#3

Post autor: ptu »

To zapytam, czy lekkie odkręcenie jednego z nich mogło mieć wpływ na niskie obroty na jałowym biegu? Miałem robiony kolektor ssący (opisywałem na forum) i po tym wywaliło błąd przepustnicy. Mam w poniedziałek jechać na sprawdzenie znów do mechanika. Wczoraj po odebraniu było niby wszystko ok, dzisiaj sprawdzałem czy jakaś wtyczka przy przepustnicy nie została źle włożona stąd błąd w kompie i odkręciłem trochę jedną linkę.
Może to przypadek ale po około 30 minutach jazdy i powrocie do garażu samochód na jałowym ma 400-600 obrotów, słychać stukanie i strasznie nim trzęsie. Tak jak by miał zgasnąć już. Po dodaniu lekko gazu i trzymaniu np. na 1000 obrotów silnik pracuje ładnie bez dziwnych dźwięków i równo.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#4

Post autor: GUMMISS »

Czyli mechanior nie poradził sobie z autem i ustawil jałowy na linkach, a powinien to regulowac krokowiec, a nie linki.....

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#5

Post autor: mariryb »

Po calkowitym odpieciu linek, klapka w przepustnicy jest calkowicie zamknieta i na wolnych powinien samochod normalnie chodzic. Powietrze wlatuje przez krokowca.
Jak masz ochote z lekka ręce pobrudzic przed wizytą u mechanika to zdemontuj silniczek krokkwy i wyczysc go w srodku. tak jest taka zasuwka mała i powinna ona swobodnie sie przesuwać. Linki trzeba tak ustawic aby przepustnica była zamknięta.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#6

Post autor: ptu »

GUMMISS pisze:Czyli mechanior nie poradził sobie z autem i ustawil jałowy na linkach, a powinien to regulowac krokowiec, a nie linki.....

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Możliwe, że coś robił przy linkach ale wcześniej problem był też z mocą i wymieniał uszczelki ssącego. Po odebraniu wszystko chodziło ok. Mam przyjechać w poniedziałek aby dalej robili i sprawdzili dlaczego błąd przepustnicy się pojawił.

Jeżeli chodzi o zbyt niskie obroty na jałowym i ogólnie gdy powinny być one niskie to znalazłem pewną zależność. Dość przypadkowo dzisiaj, gdy włączyłem klimatyzację obroty od razu skoczyły o 100-200 wyżej i silnik pracuje normalnie. Wyłączając znów klimatyzację spadają i samochód jak by chciał gasnąć.
Może ktoś miał taki problem? :)
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#7

Post autor: mariryb »

Zacznij od tego silniczka krokowego i ew nieszczelności.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#8

Post autor: ptu »

Zapomniałem dodać czyściłem go jeszcze przed wizytą u mechanika. Wyleciało trochę brudu, mechanizm działał dobrze, czyli po wciśnięciu wracał na swoje miejsce.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#9

Post autor: mariryb »

To noeszczelnosci w dolocie, wezyki podcisnienia i wąż odmy.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#10

Post autor: ptu »

No ok jutro spróbuję jeszcze sprawdzić. Dziwi mnie jednak to, że na włączonej klimatyzacji jest ok, więc czy to na pewno lewe powietrze? Jeżeli byłby problem z jakimś wężem to chyba z wł/wył. klimatyzacją był by ten sam problem?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”