Co to za przewody

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 03/10/2015, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Kontakt:

Co to za przewody

Post autor: ptu » 23/09/2016, 20:13

Cześć

Mam pytanie od czego są te przewody i co ustawia się wkręcając je bardziej lub mniej?

Obrazek


mariryb
Specjalista
Posty: 5580
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 23/09/2016, 20:39

Linka przepustnicy do gazu a druga do tempomatu. Jak sie podkreci to przepustnica bedzie uchylona. Tak jakby gaz był lekko wcisniety.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 03/10/2015, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ptu » 24/09/2016, 0:28

To zapytam, czy lekkie odkręcenie jednego z nich mogło mieć wpływ na niskie obroty na jałowym biegu? Miałem robiony kolektor ssący (opisywałem na forum) i po tym wywaliło błąd przepustnicy. Mam w poniedziałek jechać na sprawdzenie znów do mechanika. Wczoraj po odebraniu było niby wszystko ok, dzisiaj sprawdzałem czy jakaś wtyczka przy przepustnicy nie została źle włożona stąd błąd w kompie i odkręciłem trochę jedną linkę.
Może to przypadek ale po około 30 minutach jazdy i powrocie do garażu samochód na jałowym ma 400-600 obrotów, słychać stukanie i strasznie nim trzęsie. Tak jak by miał zgasnąć już. Po dodaniu lekko gazu i trzymaniu np. na 1000 obrotów silnik pracuje ładnie bez dziwnych dźwięków i równo.

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3736
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 24/09/2016, 8:01

Czyli mechanior nie poradził sobie z autem i ustawil jałowy na linkach, a powinien to regulowac krokowiec, a nie linki.....

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

mariryb
Specjalista
Posty: 5580
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 24/09/2016, 8:51

Po calkowitym odpieciu linek, klapka w przepustnicy jest calkowicie zamknieta i na wolnych powinien samochod normalnie chodzic. Powietrze wlatuje przez krokowca.
Jak masz ochote z lekka ręce pobrudzic przed wizytą u mechanika to zdemontuj silniczek krokkwy i wyczysc go w srodku. tak jest taka zasuwka mała i powinna ona swobodnie sie przesuwać. Linki trzeba tak ustawic aby przepustnica była zamknięta.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....


ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 03/10/2015, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ptu » 24/09/2016, 18:56

GUMMISS pisze:Czyli mechanior nie poradził sobie z autem i ustawil jałowy na linkach, a powinien to regulowac krokowiec, a nie linki.....

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Możliwe, że coś robił przy linkach ale wcześniej problem był też z mocą i wymieniał uszczelki ssącego. Po odebraniu wszystko chodziło ok. Mam przyjechać w poniedziałek aby dalej robili i sprawdzili dlaczego błąd przepustnicy się pojawił.

Jeżeli chodzi o zbyt niskie obroty na jałowym i ogólnie gdy powinny być one niskie to znalazłem pewną zależność. Dość przypadkowo dzisiaj, gdy włączyłem klimatyzację obroty od razu skoczyły o 100-200 wyżej i silnik pracuje normalnie. Wyłączając znów klimatyzację spadają i samochód jak by chciał gasnąć.
Może ktoś miał taki problem? :)

mariryb
Specjalista
Posty: 5580
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 24/09/2016, 19:02

Zacznij od tego silniczka krokowego i ew nieszczelności.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 03/10/2015, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ptu » 24/09/2016, 19:03

Zapomniałem dodać czyściłem go jeszcze przed wizytą u mechanika. Wyleciało trochę brudu, mechanizm działał dobrze, czyli po wciśnięciu wracał na swoje miejsce.

mariryb
Specjalista
Posty: 5580
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 24/09/2016, 19:07

To noeszczelnosci w dolocie, wezyki podcisnienia i wąż odmy.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 03/10/2015, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ptu » 24/09/2016, 19:09

No ok jutro spróbuję jeszcze sprawdzić. Dziwi mnie jednak to, że na włączonej klimatyzacji jest ok, więc czy to na pewno lewe powietrze? Jeżeli byłby problem z jakimś wężem to chyba z wł/wył. klimatyzacją był by ten sam problem?


ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość