chip ;) @zmiana mapy

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#1

Post autor: yampik »

Część,

moja Bunia jest już jakiś czas po zmianie mapy . Jak według mnie spisuje się rewelacyjnie.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia ? Też ma podkręconego ropożerce? :)

Jakie wrażenia + jak się spisuje auto :)
Jakie mocy wyciągnięte? + mierzone na hamowni :>?

u mnie jeszcze nie hamowane 136/280 @ 170/350
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#2

Post autor: Krzysiek669 »

To skąd wiesz ile masz km i nm skoro niehamowane :D ??

Ja nie jestem za takim wgrywaniem map bez hamowni, ja zamierzam zrobić nową mapę, więc strojenie i hamownia u mnie w mieście, w ADT Wrocław to koszt 700zł dla forumowiczy przy silniku 320d.
Ostatnio zmieniony 18 cze 13, 9:10 przez Krzysiek669, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#3

Post autor: yampik »

tyle jest wg zamierzenia mapy

ponoć możliwe że jest nawet odrobinę więcej :)

będę maił chwilę czasu i kilka zł na wycieczkę - to skoczę do Olsztyna na hamownie :)
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#4

Post autor: Krzysiek669 »

Dlatego pomiar jest bardzo ważny :) może być mniej km i nm byle było to bezpieczne dla silnika :)
BadAzz
Bywalec forum
Posty: 514
Rejestracja: 30 paź 11, 10:18
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#5

Post autor: BadAzz »

Bez porządnej hamowni to tak jakby z fusów wróżyć. Taki niezweryfikowany wynik można sobie między bajki wsadzić.
Nawet nie wiadomo, czy auto przed chipem trzymało serię, a moze był jakiś mega bonus od fabryki?
Te zakładane 170 kuni to rozumiem na silniku, bez uwzglednionych strat mocy? A gdzie był robiony program? Może zołeżenie na 170 koni wynika z tego, że jest to gotowiec i w innych autach tyle wychodziło?
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#6

Post autor: yampik »

u gościa który się tym zajmuje od dosyć dawna :)

mówił że tyle wychodziło przy podobnych ustawieniach bo już robił dużo takich aut :)

zresztą sam namawiał mnie na hamownię :) tylko że mieszkam w Bartoszycach a najbliższa hamownia Olsztyn i to już bardziej o czas chodzi niż o kasę :)
TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW

#7

Post autor: TomekC »

jak stroiciel ogarniety i dużo zrobił aut to może miec racje bo jego własna dupohamownia jest wyczulona , kiedyś stroiłem poprzedni samochód tylko ze PB i po wszystkim stroiciel stawiał na 150 KM , pomylił się o 0,1 KM :D w tym samym dniu byłem na pomiarze i pokazało 149.9 :) szwagier sie smiał ze mogłem zalać PB 98 to miał bym te 150
Obrazek
Alvarees
Bywalec forum
Posty: 643
Rejestracja: 22 kwie 12, 12:14
BMW: E46 320d 320d +
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: TG

#8

Post autor: Alvarees »

jak już zakłądasz tematy to raz a dobrze!
popraw tytuł.. bez uśmieszków itd.
jak nie to temat poleci !
BRAK PODPISU
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#9

Post autor: yampik »

jeszcze się nie rozpędzałem powyżej 200 tak szczerze :)

ale dynamika znacznie wzrosła + aż miło jak idzie bez redukcji :)

jak wspomniałem chwilowo mam trochę wydatków - ale na 100% na hamowni zawitam :) - wtedy dam znać jak wyszło :)
salas89
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 12, 13:12
BMW: e46 Touring 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#10

Post autor: salas89 »

ja również posiadam 320d lecz ja juz kupiłem z czipem , zrobiłem 20tys km ile poprzedni własciciel nie wiem ale jak narazie wszystko ok . Wtryski ,turbo wszystko nominalne wartosci , jedynie wydmuchało mi dziure na kolanku gumowym przed egr.
Tutaj wykres na zimówkach i z dziura w kolanku dlatego tylko do 3500rpm bo sie slizgała na rolkach.
Obrazek
po naprawie kolanka i zmianie na letnie wypluła 191 Ps i 430 Nm
Ogulnie polecam chipowanie , bo jak przejechałem sie ostatnio 320d 136Ps to zecz moge ze to wcale nie jedzie.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Chiptuning”