chip ;) @zmiana mapy

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1276
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: chip ;) @zmiana mapy

Post autor: yampik » 14/07/2013, 0:47

ogólnie ;)

ale wracając do tematu masz wersje 150 km (w sumie miałeś) na common railu :) bo ze 136 chyba pompa nie pozwoli wyciągnąć takiego momentu :)


Awatar użytkownika
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16/09/2012, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Kontakt:

Post autor: Frost » 14/07/2013, 9:19

2002 rok to już po FL, więc M47N.

salas89
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 12/10/2012, 13:12
BMW: e46 Touring 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Gadu-Gadu: 5203610
Kontakt:

Post autor: salas89 » 14/07/2013, 9:34

tak na CR m47n tylko ze z wycietym katalizatorem . Za niedługo znów ja zhamuje bo mam jeszcze mała nieszczelnosc na tej uszczelce u wylotu z turba , moze wypluje w tedy jeszcze ze 2 koniki i bedzie 193 Bhp . Ogólnie autko ładnie chodzi na tym programie , a moc jest przydatna zwłaszcza przy wyprzedzaniu .Nie wiem tylko czy tego wirusa wgrywali do niej w polsce czy juz tak przyjechała z zachodu.

tomaszflisek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 09/08/2013, 8:18
BMW: bmw e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: tomaszflisek » 09/08/2013, 17:42

yampik pisze:ogólnie ;)

ale wracając do tematu masz wersje 150 km (w sumie miałeś) na common railu :) bo ze 136 chyba pompa nie pozwoli wyciągnąć takiego momentu :)
osiągnęliśmy wynik pod 220KM na seryjnej pompie VP44 ;) pompa nie jest najsłabszym ogniwem ...
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GxSMm0VDGuQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.TC-Performance.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1276
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 09/08/2013, 21:55

jakie zmiany mechaniczne :>?


tomaszflisek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 09/08/2013, 8:18
BMW: bmw e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: tomaszflisek » 09/08/2013, 23:00

yampik pisze:jakie zmiany mechaniczne :>?
wtryski FIRAD , turbo gtb1752V , duży FMIC no i hybrydowe sprzęgło na bazie dwumasu z M47N zdolne przenieść moment grubo ponad 400 Nm ...
http://www.TC-Performance.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1276
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 10/08/2013, 9:23

droga zabawa ;) to już lepiej kręcić coś na CR ;) taniej wyjdzie :)

ale gratki !!

tomaszflisek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 09/08/2013, 8:18
BMW: bmw e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: tomaszflisek » 10/08/2013, 10:41

yampik pisze:droga zabawa ;) to już lepiej kręcić coś na CR ;) taniej wyjdzie :)

ale gratki !!
dlaczego twierdzisz że lepiej na cr ?
poza tym nawet w silniku M47N na systemie cr nie osiagniesz więcej niż 220-230 KM ...
http://www.TC-Performance.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1276
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 10/08/2013, 11:21

twierdze że lepiej bo można więcej wyciągnąć z wersji STOCK :) bez ingerencji technicznych :)

z tego co się orientuję bezpiecznymi granicami bez ingerencji technicznej
jest 170/350 dla mojego silnika na pompie natomiast dla wersji CR 150km 185/400 :)

w związku z w/w uważam że lepiej kupić od razu CR i zrobić tylko mapę niż w moim silniku zmieniać wymienione przez Ciebie elementy :)
tak już na marginesie - ile dokładnie wychodzi taka zmiana w M47 jaką opisałeś ?

tomaszflisek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 09/08/2013, 8:18
BMW: bmw e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: tomaszflisek » 10/08/2013, 11:56

yampik pisze:twierdze że lepiej bo można więcej wyciągnąć z wersji STOCK :) bez ingerencji technicznych :)

z tego co się orientuję bezpiecznymi granicami bez ingerencji technicznej
jest 170/350 dla mojego silnika na pompie natomiast dla wersji CR 150km 185/400 :)

w związku z w/w uważam że lepiej kupić od razu CR i zrobić tylko mapę niż w moim silniku zmieniać wymienione przez Ciebie elementy :)
tak już na marginesie - ile dokładnie wychodzi taka zmiana w M47 jaką opisałeś ?
po pierwsze nie osiągniesz 170KM w swoim silniku samym remappem ;) założę się że realne przy dobrej pompie będzie 155-165 KM max i 350 Nm wcale nie jest takie bezpieczne dla sprzęgła w M47
dla wersji CR M47N niuton już nie jest tak straszny bo i sprzęgło większe ale nie ma problemu aby uzyskac wynik 190 KM -195 KM samym remappem ...

wracając do projektu M47 to niektóre koszta ciężko wyliczyć , był to projekt , z tego co wiem pierwszy w PL i trzeba było przetrzeć szlaki ...
same końcówki wtrysków z Włoch to ok 1300zł nie licząć 6 miesięcy pisania maili i dzwonienia aby wznowili produkcję ...
turbo gtb1752V przerobione na podciśnienie jak dobrze poszukasz to i w 1200zł się zmieścisz ... pod to czujnik ciśnienia doładowania bo seryjny nie wyrobi jak chcesz dużo więcej dmuchnąć
większy IC to jakieś 400zł
wszystkie te zmiany bez zmiany sprzęgła nie mają sensu , powstało hybrydowe sprzęgło na bazie dwumasu z M47N , wiekszej ( 240 mm ) tarczy sprzęgła i docisku ...ktoś kto porówna dwa dwumasu od M47 i M47N będzie więdział w czym jest problem ...
no i sama modyfikacja , musiałem zmnienić linearyzację pod nowy czujnik ciśnienia , zrobić tak aby turbo nie przeładowywało no i ogarnąć dymienie , ponieważ końcówki są +50 % przepływu więc u góry było fajnie ale na dole auto kopciło ....
no i masa pracy włożona w modyfikacje ...
http://www.TC-Performance.eu" onclick="window.open(this.href);return false;


ODPOWIEDZ

Wróć do „Chiptuning”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości