chip ;) @zmiana mapy
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
ogólnie
ale wracając do tematu masz wersje 150 km (w sumie miałeś) na common railu bo ze 136 chyba pompa nie pozwoli wyciągnąć takiego momentu
ale wracając do tematu masz wersje 150 km (w sumie miałeś) na common railu bo ze 136 chyba pompa nie pozwoli wyciągnąć takiego momentu
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 paź 12, 13:12
- BMW: e46 Touring 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
tak na CR m47n tylko ze z wycietym katalizatorem . Za niedługo znów ja zhamuje bo mam jeszcze mała nieszczelnosc na tej uszczelce u wylotu z turba , moze wypluje w tedy jeszcze ze 2 koniki i bedzie 193 Bhp . Ogólnie autko ładnie chodzi na tym programie , a moc jest przydatna zwłaszcza przy wyprzedzaniu .Nie wiem tylko czy tego wirusa wgrywali do niej w polsce czy juz tak przyjechała z zachodu.
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 sie 13, 8:18
- BMW: bmw e46 320d
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Kołobrzeg
osiągnęliśmy wynik pod 220KM na seryjnej pompie VP44 pompa nie jest najsłabszym ogniwem ...yampik pisze:ogólnie
ale wracając do tematu masz wersje 150 km (w sumie miałeś) na common railu bo ze 136 chyba pompa nie pozwoli wyciągnąć takiego momentu
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GxSMm0VDGuQ
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 sie 13, 8:18
- BMW: bmw e46 320d
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Kołobrzeg
wtryski FIRAD , turbo gtb1752V , duży FMIC no i hybrydowe sprzęgło na bazie dwumasu z M47N zdolne przenieść moment grubo ponad 400 Nm ...yampik pisze:jakie zmiany mechaniczne :>?
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 sie 13, 8:18
- BMW: bmw e46 320d
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Kołobrzeg
dlaczego twierdzisz że lepiej na cr ?yampik pisze:droga zabawa to już lepiej kręcić coś na CR taniej wyjdzie
ale gratki !!
poza tym nawet w silniku M47N na systemie cr nie osiagniesz więcej niż 220-230 KM ...
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
twierdze że lepiej bo można więcej wyciągnąć z wersji STOCK bez ingerencji technicznych
z tego co się orientuję bezpiecznymi granicami bez ingerencji technicznej
jest 170/350 dla mojego silnika na pompie natomiast dla wersji CR 150km 185/400
w związku z w/w uważam że lepiej kupić od razu CR i zrobić tylko mapę niż w moim silniku zmieniać wymienione przez Ciebie elementy
tak już na marginesie - ile dokładnie wychodzi taka zmiana w M47 jaką opisałeś ?
z tego co się orientuję bezpiecznymi granicami bez ingerencji technicznej
jest 170/350 dla mojego silnika na pompie natomiast dla wersji CR 150km 185/400
w związku z w/w uważam że lepiej kupić od razu CR i zrobić tylko mapę niż w moim silniku zmieniać wymienione przez Ciebie elementy
tak już na marginesie - ile dokładnie wychodzi taka zmiana w M47 jaką opisałeś ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 sie 13, 8:18
- BMW: bmw e46 320d
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Kołobrzeg
po pierwsze nie osiągniesz 170KM w swoim silniku samym remappem założę się że realne przy dobrej pompie będzie 155-165 KM max i 350 Nm wcale nie jest takie bezpieczne dla sprzęgła w M47yampik pisze:twierdze że lepiej bo można więcej wyciągnąć z wersji STOCK bez ingerencji technicznych
z tego co się orientuję bezpiecznymi granicami bez ingerencji technicznej
jest 170/350 dla mojego silnika na pompie natomiast dla wersji CR 150km 185/400
w związku z w/w uważam że lepiej kupić od razu CR i zrobić tylko mapę niż w moim silniku zmieniać wymienione przez Ciebie elementy
tak już na marginesie - ile dokładnie wychodzi taka zmiana w M47 jaką opisałeś ?
dla wersji CR M47N niuton już nie jest tak straszny bo i sprzęgło większe ale nie ma problemu aby uzyskac wynik 190 KM -195 KM samym remappem ...
wracając do projektu M47 to niektóre koszta ciężko wyliczyć , był to projekt , z tego co wiem pierwszy w PL i trzeba było przetrzeć szlaki ...
same końcówki wtrysków z Włoch to ok 1300zł nie licząć 6 miesięcy pisania maili i dzwonienia aby wznowili produkcję ...
turbo gtb1752V przerobione na podciśnienie jak dobrze poszukasz to i w 1200zł się zmieścisz ... pod to czujnik ciśnienia doładowania bo seryjny nie wyrobi jak chcesz dużo więcej dmuchnąć
większy IC to jakieś 400zł
wszystkie te zmiany bez zmiany sprzęgła nie mają sensu , powstało hybrydowe sprzęgło na bazie dwumasu z M47N , wiekszej ( 240 mm ) tarczy sprzęgła i docisku ...ktoś kto porówna dwa dwumasu od M47 i M47N będzie więdział w czym jest problem ...
no i sama modyfikacja , musiałem zmnienić linearyzację pod nowy czujnik ciśnienia , zrobić tak aby turbo nie przeładowywało no i ogarnąć dymienie , ponieważ końcówki są +50 % przepływu więc u góry było fajnie ale na dole auto kopciło ....
no i masa pracy włożona w modyfikacje ...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 9420 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 8 Odpowiedzi
- 2501 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 2041 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: warsza65
-
- 8 Odpowiedzi
- 6569 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: oski5528
-
- 0 Odpowiedzi
- 1729 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: petergarage997
-
- 15 Odpowiedzi
- 6133 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 1 Odpowiedzi
- 4781 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Roki
-
- 2 Odpowiedzi
- 2441 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: patrykos10pl
-
- 2 Odpowiedzi
- 1991 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 2 Odpowiedzi
- 1391 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: HQ-Automotive