chip ;) @zmiana mapy

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1297
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

chip ;) @zmiana mapy

Post autor: yampik » 17/06/2013, 21:33

Część,

moja Bunia jest już jakiś czas po zmianie mapy . Jak według mnie spisuje się rewelacyjnie.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia ? Też ma podkręconego ropożerce? :)

Jakie wrażenia + jak się spisuje auto :)
Jakie mocy wyciągnięte? + mierzone na hamowni :>?

u mnie jeszcze nie hamowane 136/280 @ 170/350


Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3240
Rejestracja: 09/07/2011, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Kontakt:

Post autor: Krzysiek669 » 17/06/2013, 21:45

To skąd wiesz ile masz km i nm skoro niehamowane :D ??

Ja nie jestem za takim wgrywaniem map bez hamowni, ja zamierzam zrobić nową mapę, więc strojenie i hamownia u mnie w mieście, w ADT Wrocław to koszt 700zł dla forumowiczy przy silniku 320d.
Ostatnio zmieniony 18/06/2013, 9:10 przez Krzysiek669, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1297
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 17/06/2013, 21:50

tyle jest wg zamierzenia mapy

ponoć możliwe że jest nawet odrobinę więcej :)

będę maił chwilę czasu i kilka zł na wycieczkę - to skoczę do Olsztyna na hamownie :)

Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3240
Rejestracja: 09/07/2011, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Kontakt:

Post autor: Krzysiek669 » 17/06/2013, 21:51

Dlatego pomiar jest bardzo ważny :) może być mniej km i nm byle było to bezpieczne dla silnika :)

Awatar użytkownika
BadAzz
Bywalec forum
Posty: 517
Rejestracja: 30/10/2011, 10:18
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Kontakt:

Post autor: BadAzz » 18/06/2013, 1:39

Bez porządnej hamowni to tak jakby z fusów wróżyć. Taki niezweryfikowany wynik można sobie między bajki wsadzić.
Nawet nie wiadomo, czy auto przed chipem trzymało serię, a moze był jakiś mega bonus od fabryki?
Te zakładane 170 kuni to rozumiem na silniku, bez uwzglednionych strat mocy? A gdzie był robiony program? Może zołeżenie na 170 koni wynika z tego, że jest to gotowiec i w innych autach tyle wychodziło?
Obrazek

http://www.karolinaroksela.republika.pl/
ZAPRASZAMY!!! Projekty ogrodów, terenów zieleni, florystyka, bukieciarstwo.


Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1297
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 18/06/2013, 6:39

u gościa który się tym zajmuje od dosyć dawna :)

mówił że tyle wychodziło przy podobnych ustawieniach bo już robił dużo takich aut :)

zresztą sam namawiał mnie na hamownię :) tylko że mieszkam w Bartoszycach a najbliższa hamownia Olsztyn i to już bardziej o czas chodzi niż o kasę :)

TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16/08/2012, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW
Kontakt:

Post autor: TomekC » 18/06/2013, 6:55

jak stroiciel ogarniety i dużo zrobił aut to może miec racje bo jego własna dupohamownia jest wyczulona , kiedyś stroiłem poprzedni samochód tylko ze PB i po wszystkim stroiciel stawiał na 150 KM , pomylił się o 0,1 KM :D w tym samym dniu byłem na pomiarze i pokazało 149.9 :) szwagier sie smiał ze mogłem zalać PB 98 to miał bym te 150
Obrazek

Awatar użytkownika
Alvarees
Bywalec forum
Posty: 644
Rejestracja: 22/04/2012, 12:14
BMW: E46 320d 320d +
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: TG
Kontakt:

Post autor: Alvarees » 18/06/2013, 8:22

jak już zakłądasz tematy to raz a dobrze!
popraw tytuł.. bez uśmieszków itd.
jak nie to temat poleci !
BRAK PODPISU

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1297
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 18/06/2013, 23:05

jeszcze się nie rozpędzałem powyżej 200 tak szczerze :)

ale dynamika znacznie wzrosła + aż miło jak idzie bez redukcji :)

jak wspomniałem chwilowo mam trochę wydatków - ale na 100% na hamowni zawitam :) - wtedy dam znać jak wyszło :)

salas89
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 12/10/2012, 13:12
BMW: e46 Touring 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Gadu-Gadu: 5203610
Kontakt:

Post autor: salas89 » 13/07/2013, 23:29

ja również posiadam 320d lecz ja juz kupiłem z czipem , zrobiłem 20tys km ile poprzedni własciciel nie wiem ale jak narazie wszystko ok . Wtryski ,turbo wszystko nominalne wartosci , jedynie wydmuchało mi dziure na kolanku gumowym przed egr.
Tutaj wykres na zimówkach i z dziura w kolanku dlatego tylko do 3500rpm bo sie slizgała na rolkach.
Obrazek
po naprawie kolanka i zmianie na letnie wypluła 191 Ps i 430 Nm
Ogulnie polecam chipowanie , bo jak przejechałem sie ostatnio 320d 136Ps to zecz moge ze to wcale nie jedzie.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Chiptuning”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości