"Chip" m52/m54 poprzez downgrade dme na eu2

pawko81
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
BMW: e46 sedan 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#41

Post autor: pawko81 »

Wyjąłem ten bezpiecznik i na inpie mam błędy sond czyli nie mogę odłączyć ich a mam wgrany soft eu2
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#42

Post autor: mariryb »

U mnie w m54b22 tez po jakims czasie pojawil sie blad sond
Dzis wgralem do b25, poki co bledow sond nie ma. Jutro przetestuje na drodze.
Obrazek
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
pawko81
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
BMW: e46 sedan 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#43

Post autor: pawko81 »

to jaki numer wsadu miałbym wgrać do 328i M52b28tu żeby odpiąć wszystkie 4 sondy?? katów już nie mam
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#44

Post autor: mariryb »

Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#45

Post autor: yampik »

czy sprawdzał ktoś jaki to realny przyrost mocy daje :F?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#46

Post autor: mariryb »

To nie zawsze ma dac przyrost mocy ale wyelimonowac jakies bledy w pracy silnika jak sondy niedomagają lub kat jest zmeczony życiem.
Pompa powietrza wtornego, katalizator nie zwieksza mocy tylko poprawiaja ekologie. A beznyna ze slabsza normą i tak mniej kopci niz diesle.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
mapkrk
Posty: 3
Rejestracja: 10 maja 17, 12:58
BMW: e46 330Ci e34 520i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krk

#47

Post autor: mapkrk »

Witam wszystkich,

Czy ktos moze dac instruckje flashowania krok po kroku DME na downgrade EU2 w WinKFP ?

Pozdr.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#48

Post autor: mariryb »

Jest filmik w internecie. Instrukcji nie mam ale na nim sie wzorowalem. Zgooglujesz to znajdziesz.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
bbielo
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 16 sie 15, 9:15
BMW: '02 E46 Topasblau M54B22
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa / Biała Podlaska

#49

Post autor: bbielo »

M54B22 eu4 wg vin- prawdopodobnie przypchane katy, błędy sond za katem (mieszkanka, podgrzewanie).
Chcę pozbyć się problemu i dlatego pytam co lepiej byłoby zrobić: wymienić kata na uniwersalny czy zrobić z tego eu2?
Jeśli opcja nr 2 to proszę o jakieś podsumowanie tematu, co dodatkowo trzeba zrobić żeby wyzbyć się błędów, bo czytając nie wiem do końca na czym stanęło ;)
isolato

#50

Post autor: isolato »

przyłączam się do prośby kolegi powyżej :) przymierzam się do wgrania softu pod EU2 żeby pozbyć się checka, ale czy w paczkach od trandolfa, gdzie mamy wirtualną maszynę, DISE, INPE, NCS itp. w programie WINkfp są gotowe pliki sterownika pod dany silnik? Jeżeli nie, to skąd je zessać?
Na stronie: http://www.chip-tuner.hu/original_ecu_files/files/BMW/ nie widzę pliku dokładnie dla M43tub19, a nie chciałbym namieszać żeby było gorzej niż jest ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”