Check engine 2.0 Benzyna

Awatar użytkownika
Krucha97
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 9 lis 17, 6:28
BMW: BMW E46 318I 2.0 BENZYNA
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: PD41667

#1

Post autor: Krucha97 »

Hej mam ogromny problem 3 miesiące po zakupie auta Zapaliła mi się kontrolka silnika check engine pojechałem od razu na stacje diagnostyki podpieli pod komputer i pokazało mi dwa błedy sonda lambda- starzenie rząd 1,czujnik 2) błąd przy hamowaniu silnikiem 2721, i katalizator poniżej wartości minimum 2738. Błąd skasowali pojechałem dalej po kolejnych dwóch miesiącach czyli jakieś 2 tygodnie temu ponownie Zapaliła mi się kontrolka check engine (dwa razy ta kontrolka Zapaliła mi się Podczas dłuższej jazdy na autostradzie). Ale jeździłem dalej i wczoraj podczas jazdy poczułem bardzo mocne wibrowanie autem po prostu całe drży jak bym jechał w traktorze kontrolną chęci engone zaczęła minąć i raz świeci a raz miga auto również straciło na mocy nie wiem co robić od czego mogę zacząć Z góry dziękuję za pomoc dodam że jest to BMW E46 w benzynie.
Ostatnio zmieniony 9 lis 17, 14:17 przez Krucha97, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#2

Post autor: Palec11 »

Zmien tytul napisz jaki silnik.


A co do tematu to pdepnij pod kompa i sprawdz bledy to podstawa. Ja stawiam ze cewka padla.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Ja tu widzę błąd sondy za katalizatorem :wink: warto przed wymianą przejechać się z komputerem i zobaczyć co się dzieje, jak nie ma oznak życia to do sprawdzenia wtyczki/wiązki i dopiero ewentualnie wymiana.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#4

Post autor: Broder »

Teraz telepie bo pewnie padla ktoras cewka, widze ze to valvetron a przy tych silnikach cewki to norma.
Obrazek
Awatar użytkownika
Krucha97
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 9 lis 17, 6:28
BMW: BMW E46 318I 2.0 BENZYNA
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: PD41667

#5

Post autor: Krucha97 »

Dzięki bardzo za pomoc :)
Awatar użytkownika
Krucha97
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 9 lis 17, 6:28
BMW: BMW E46 318I 2.0 BENZYNA
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: PD41667

#6

Post autor: Krucha97 »

A jest jakaś możliwość sprawdzenia która to cewka padła nie podpinając pod komputer? Po prostu mam już nową cewkę i chciałbym pierw to spróbować zanim pojadę pod kompa
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#7

Post autor: Broder »

Na odpalonym silniku odpinaj po kolei cewki, po odpieciu sprawnej silnik zacznie chodzic jeszcze gorzej, a po odpieciu tej walnietej nie bedzie zadnej zmiany w pracy silnika
Obrazek
Awatar użytkownika
Krucha97
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 9 lis 17, 6:28
BMW: BMW E46 318I 2.0 BENZYNA
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: PD41667

#8

Post autor: Krucha97 »

Dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
Krucha97
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 9 lis 17, 6:28
BMW: BMW E46 318I 2.0 BENZYNA
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: PD41667

#9

Post autor: Krucha97 »

Mam problem ze zdjęciem koroka od wlewu oleju a mianowicie mam jeszcze pod korkiem taką jak by uszczelke która jest razem z kotkiem i nie wiem jak zdjąć to aby nic nie wyrwać
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#10

Post autor: Palec11 »

Co ? Tam zadnych uszczelek nie ma . Po prostu odkrecasz tyle zrob zdjecie jak to wyglada. Korek ma taka jak by ramke ale po odkreceniu tam nic nie trzyma.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”