Cewkofajki?

sipur
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 19 mar 18, 22:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#11

Post autor: sipur »

Mam jeszcze pytanie którą cewkę wybrać. HGK czy BOSCH? Nie wiem jakie teraz mam cewki ale z wyglądu to HGK
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Bosch.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
anyway
Posty: 2
Rejestracja: 22 lut 18, 14:06
BMW: 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Strzelno
VIN: FZ47709

#13

Post autor: anyway »

Jeśli chodzi o cewki to polecam NGK.
sipur
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 19 mar 18, 22:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#14

Post autor: sipur »

Niestety nadal check engine:( wymieniłem 5 cewkę. Dalej to samo. Potem 3 z 1 zamieniłem i nadal nie ma poprawy. Co jeszcze może być nie tak?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

Nie chodzi o poprawę..tylko masz sprawdzić czy błąd przejdzie na 1 cylinder, jak nie to do sprawdzenia świece.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
sipur
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 19 mar 18, 22:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#16

Post autor: sipur »

Panowie, narazie jest Ok. Check engin zniknął. Chociaż na zimnym ostatnio nie odpalałem. Ale to już nie istotne. Byłem w serwisie BMW. Podnieśli mi auto i się za głowy chwycili. Miało być bezwypadkowe a było walnięte z prawej strony, nieudolnie prostowane i spawane od spodu. Już wiem czemu mi ściąga na prawo. Najpewniej będę reklamował w komisie. Ale to już inny temat. Dzięki za pomoc!
Napisz odpowiedź

Wróć do „Benzyna”