Burning file cylinder 4

Dawidu87

#1

Post autor: Dawidu87 »

Witam niedawno kupiłem BMW i od samego początku pokazuje mi ten błąd wykasuje go i nadal sie pojawia co to oznacza czy to jakas powazna usterka mechaniczna ? samochód chodzi jak by nigdy nic, ma tyle samo mocy co miał, natomiast rano na zimnym potrzęsie sie troszke około 30 sekund zanim sie wyłaczy ssanie.
Świece wymienione na bosh
cewki są różne natomiast napięcie pokazuje 0,8 oma bodajże nie pamietam ale róno na wszystkich
Obrazek
pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#2

Post autor: pixma »

A jak depniesz na zimnym to nie przerywa czasami ? Ja mialem identyczne objawy 4 wypadal potem doszedl 1 cylinder. Migal sprawdz sprawdz silnik po ssaniu ustawalo. Okazalo sie ze walek mimosrodkowy wytart.Powymianie smiga az milo silnik 316i podobno w nich to czeste nie wiem jak w Twoim.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1680
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#3

Post autor: Szczurson »

Błąd wypadania zapłonu nie oznacza, że wypada on cały czas. Jeśli wypadnie jeden na ileś tam cykli, to i tak błąd się pewnie zapisze. Czy masz tylko na tym cylindrze? Jak tak, to z jednego cylindra na sześć (bo widzę, że masz 320i) aż tak nie poczujesz. Mi jak wypada zapłon na cylindrach 1-3 to już czuć. Jeśli świece i cewki masz sprawne, to może gdzieś w samej wiązce do cewki jest coś nie tak?
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Dawidu87

#4

Post autor: Dawidu87 »

pixma jak depne na zimnym czego staram sie nie robić to nie przerywa.
Szczurson tak tylko na 4 cylindrze przekładałem cewki i sie pojawia co jakiś czas tak jak mówisz to może być sekundowe wypadnięcie zapłonu bo gdy wypinam cewki zaczyna szarpać czyli nie wypada on cały czas. Sprawdze wiązki a wie ktośjakie powinno być napięcie na przewodzie ( wiązce ) od cewki ? bo nie wie mczy juz sie mam zaczynać martwić świeżo po zakupie Wozu. Dokładnie tak mam 6 cylindrów 320i
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1680
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#5

Post autor: Szczurson »

Czyli po zamienieniu cewek (świec też?) miejscami nadal na 4 tym tylko? Jeśli jesteś przekonany że iskra zawsze tam jest, to musi to być coś z mieszanką.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Wypadanie zapłonu może powodować również wtryskiwacz. Jakby to miało miejsce na kilku cylindrach to mogłaby to być nieszczelność, przyczyn może być sporo. Jeżeli po podmianie cewki np. z cylindrem nr 1 dalej wypada na 4 to zamień jeszcze wtryskiwacze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Dawidu87

#7

Post autor: Dawidu87 »

Wczorajsze kasowanie będów.
Obrazek
Obrazek
Dzisiaj po odpaleniu trząsiawka po ruszeniu czułem ze nie chodzi na wszystkie cylindry nie chciał mi przełączyć z powrotem na PB po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wsystko wróciło do normy i chodził na wszystkie garki.
Kwiestwia PB LPG nie ma znaczenia ponieważ na samej benzynie te same błędy odnoęnie 4 cyloindra
a dzisiejszy błąd po tej akcji to
Obrazek
maniek21112 dobry pomysł postaram sie to sprawdzić.
Dawidu87

#8

Post autor: Dawidu87 »

Dziwne jest to, że rano na zimnym silniku odpalam obroty 1100 troszkę sie potrzęsie ssanie puści obroty spadająna 600 i lekkie falowanie i zapala sie check (wypadanie zapłonu na 4). Zaglądam pod maske odpinam 4 cylinder i zero reakcji czyli nie pali na 4 a wczesniej palił :/. Przełączam na lpg i bez rożnicy nadal nie pali na 4 cylinder. Silnik sie rozgrzeje zgasze go odpal ponownie i chodzi na wszystkie cylindry na PB oraz LPG po każdym ponownym odpaleniu wszystko jest w jak najlepszym porządku. Dzisiaj dla świętego spokoju zamieniłem cewki i nadal na 4 świece nowe chyba że już sie uwaliła.
Byłem u 2 mechaników i takie szpece od BEEMEK a mówią, że możliwości może być od groma może świeca może cewka co odpada bo sprawdzałem to może zawór sie zapada ??? aż tak żle ?
Che sprawdzić na wekend tą świece dla spokoju i przemienić wstryski oraz zmierzyć ile daje barów pompa paliwa. POMOCY bo na serwis mnie nie stać
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#9

Post autor: scghost »

specom sie pewnie nie chcialo diagnozowac w nieskonczonosc to rzucaja zbywające ogólniki ;)
probuj zamieniac i testowac, trzeba jakos zawezic krag podejrzanych
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”