Bujanie autem przy większych prędkościach

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#11

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Tak myślę jak już Zibi napisał, że tuleje pływające właśnie. Mogą być też amory, stabilizatory lub inne tuleje.. To że pokazało 71% to jest za ogół a nie za sam amor, trzeba by wejść pod auto i szukać.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#12

Post autor: kamilesp »

Byłem na trzepakach, szukałem... ale nie wiele znalazłem, wszystko ładnie się trzyma. Musiałby może ktoś bardziej doświadczony obejrzeć.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#13

Post autor: zibi_j1 »

Na trzepakach amory pokazało mi 74% a jak je rozebrałem i wcisnąłem palcem tłok to już tam został....
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
isolato

#14

Post autor: isolato »

trzepakami to się raczej nie sugeruj zbytnio. Jak poprzednicy obstawiam tuleje pływające
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”