Brembo do E46
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 sie 15, 18:25
- BMW: 318CI coupe, 330CI coupe
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: krk
Cześć, czy ktoś z was ma może jakieś doświadczenie w tej kwestii? Planuję kupić zwrotnice z piastą i dopasować coś co siądzie na seryjną tarcze 325mm. Zastanawiam się nad zaciskiem z brery plus dorobienie adaptera. Tylko nie chce się wbijać w nie potrzebne koszty jeśli jest jakiś lepszy sprawdzony sposób.
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 sie 15, 18:25
- BMW: 318CI coupe, 330CI coupe
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: krk
Myślałem o nich tylko chciałbym kupić w zestawie z płytą CD pod lusterko i pluszowymi pokrowcami na fikoły hehe
Mam świeże tarcze i nie chcę się ich pozbywać dlatego szukam czegoś co siądzie na ori tarcze 325 mm, te z brery są na 330mm i mają montaż od czoła więc to jakoś mi chodzi po głowie. Chcę kupić zwrotnice żeby to wszystko na spokojnie na stole poskładać. I tu w sumie pytanko czy jest jakaś różnica pomiędzy zwrotnicami w E46? Czy może wszystkie są takie same (poza m)?
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Zwrotnice takie same oprocz M3
Nie wiem jak z odsadzeniem tego zacisku z brery i wez pod uwage jeszcze szerokosc tarcz. Adapter jest odkrecany czy na stale? Wazny jest tez rozstaw srub jesli adapter zacisku nie jest wymienny. Tak czy siak troche trzeba bedzie wydac, tarcze z insigni to 300pln/sztuka za zimermanna wierconego + tokarz 50pln , a zaciski o ktorych pisalem podchodza praktycznie p&p i nowe komplety mial gosc z Lubania w cenie 1400pln.
Budzet nie jest znany wiec musisz sam zdecydowac co wyjdzie korzystniej.
Pamietaj ze tarcze 325 z zaciskami jeszcze powinienes dobrze odsprzedac. Aapter kosztuja tez sporo i wymagaja dobrych pomiarow i wykonania. Zaciski pewnie tez troche kosztuja wiec zeby sie nie okazalo ze 2x wiecej roboty wyjdzie przy wiekszym wkladzie.
Nie wiem jak z odsadzeniem tego zacisku z brery i wez pod uwage jeszcze szerokosc tarcz. Adapter jest odkrecany czy na stale? Wazny jest tez rozstaw srub jesli adapter zacisku nie jest wymienny. Tak czy siak troche trzeba bedzie wydac, tarcze z insigni to 300pln/sztuka za zimermanna wierconego + tokarz 50pln , a zaciski o ktorych pisalem podchodza praktycznie p&p i nowe komplety mial gosc z Lubania w cenie 1400pln.
Budzet nie jest znany wiec musisz sam zdecydowac co wyjdzie korzystniej.
Pamietaj ze tarcze 325 z zaciskami jeszcze powinienes dobrze odsprzedac. Aapter kosztuja tez sporo i wymagaja dobrych pomiarow i wykonania. Zaciski pewnie tez troche kosztuja wiec zeby sie nie okazalo ze 2x wiecej roboty wyjdzie przy wiekszym wkladzie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 sie 15, 18:25
- BMW: 318CI coupe, 330CI coupe
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: krk
Co do osadzenia i rozstawu nie powinno być problemu bo otwory montażowe są w zacisku od czoła więc adapter powinien załatwić sprawę. Same zaciski to koszt około 500-700zl a adaptery mysle ze będę w stanie sam wykonać. Różnica w grubości tarcz pomiędzy moja qpą a brerą to 3mm,więc tu też zacisk raczej nie powinien mieć problemów z obsluzeniem. Mimo to napisz mi co konkretnie trzeba dlubnąć przy heblach od efki żeby siadły i poco tokarz jest potrzebny do tarcz, i od której efki jeśli pamiętasz
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1872 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KaziDojcz