Brak ogrzewania,przegrzewanie auta i wyrzut płynu.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 gru 17, 16:56
- BMW: e46 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Bełchatów
Witam ! probowałem juz na grupach e46 na fb , ale tam nie uzyskałem pomocy. Problem zaczal sie jakis czas temu, co jakis czas musialem dolac plynu, bo najzwyczajniej go ubywało. Nie przywiązywałem do tego wagi czy są jakies wycieki ( wiem, mój błąd) po prostu dolewalem. Wczoraj odpalilem auto, po 10 minutach wyjezdzajac spod domu zauwazyelm za autem ladną ścieżke na drodze. Po ujechaniu 5 km, auto straciło ogrzewanie. Po chwili zapalila sie kontrolka od płynu i temp. zaczęła rosnąć ponad pion. Wystudzilem auto, dolalem okolo 2 litrow ( ! ) płynu i powoli wrocilem do domu. Dzis chcąc odpalic auto, znowu zapalila sie kontrolka. Robi się duże cisnienie w ukladzie i wybija płyn korkiem w zbiorniczku . Wczoraj na warsztacie zrobili test CO2 ,który mnie trochę uspokoił, bo wyszlo ,że to nie problem ze spalinami w ukladzie, ale pokazali mi w ktorym miejscu jest pękniety zbiorniczek. Zbiorniczek wymienilem i ? dalej cyrk . Wąż przed termostatem jest gorący, za termostatem zimny ... Termostat wymienialem stosunkowo niedawno wiec jest prawie nowy... w załączniku dodam jeszcze zdjecie, moze ktoś mi objasni za co odpowiedzialna jest wtyczka w obudowie termostatu, bo jak dzis sprawdzilem, nie ma napięcia w kablu ,który się w nią wpina. 325i czysta benzyna 02r
- Załączniki
-
- Brak ogrzewania,przegrzewanie auta i wyrzut płynu. - 26056887_1556192484428384_1644841226_n.jpg (46.07 KiB) Przejrzano 1303 razy
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Albo masz zapowietrzony układ po wymianie zbiornika albo masz jeszcze nieszczelność, sprawdź dobrze chłodnicę, często rozszczelnia się. Grzałka w termostacie ma za zadanie spowodować obniżenie temperatury z roboczych 97-98 stopni do trochę ponad 80 przy pełnym obciążeniu układu, szczególnie w trasie przy wysokich prędkościach.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 gru 17, 16:56
- BMW: e46 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Bełchatów
Probowalem juz wszystkiego, wpadlem na dość despracki pomysl. wypialem kostke z obudowy termostatu i do tej wtyczki w termostacie ( ze zdjecia) podpialem kablami plus i minus z aku. po paru chwilach wrocilo ogrzewanie, temp silnika z 90 spadla na 77 i wąż za termostatem zrobil sie gorąco. Teraz pytanie czy znalazlem przyczyne (walniety czujnik i nie podaje prądu do termostatu) czy to po prostu dziwny zbieg okolicznosci
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1083 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Probl3matyczny
-
- 2 Odpowiedzi
- 1021 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kasumi
-
- 3 Odpowiedzi
- 1843 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bemben
-
- 3 Odpowiedzi
- 1669 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: merwi
-
- 3 Odpowiedzi
- 1738 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 10 Odpowiedzi
- 4331 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 8 Odpowiedzi
- 1652 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lolo944
-
- 6 Odpowiedzi
- 2125 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 3679 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 13 Odpowiedzi
- 4853 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcin3293