Brak mocy po wymianie uszczelek w kolektorze ssącym[ 330d 2001 r. ]

Pudi
Posty: 6
Rejestracja: 24 kwie 18, 18:11
BMW: E46 330D Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: Pudi »

Witam, mam problem z moim BMW e46 330D objawia się brakiem mocy
Przed wymianą uszczelek na kolektorze ssącym auto przyśpieszało bardzo dobrze na każdym biegu i oprócz zaciągania lewego powietrza na wyższych obrotach nie było innych problemów teraz po zmontowaniu wszystkiego auto ma strasznego muła na 4 i 5 biegu jest straszna tragedia
wskazówka spalania na tych biegach pokazuje kolejno 12l i 10l przy pedale gazu wciśniętym na maksa
Podczas demontażu zauważyłem że ktoś wsadził złamany czujnik ciśnienia kolektora więc wymieniłem go na taki od 2 litrowego diesla jest różnica kodu części ale poza tym wygląd jest taki sam. I teraz pytanie czym to może być spowodowane, gdzie mogę szukać przyczyny wydaje mi się że czujnik nie jest winny bo takie same objawy są na jednym i na drugim bo już je przekładałem a wcześniej pomimo tego że był złamany nie było problemów oprócz tego że wypuszczał powietrze i syf przez brak uszczelnienia.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Może namieszałeś coś z podciśnieniem, sprawdź błędy, będzie punkt zaczepienia, później live data i będzie widać co go boli.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Pudi
Posty: 6
Rejestracja: 24 kwie 18, 18:11
BMW: E46 330D Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#3

Post autor: Pudi »

Ale oprócz odłączenia przewodu podciśnienia od EGR innych nie ruszałem, jest szansa że coś mogło zostać naruszone?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Przewody nie były sparciałe? Może któryś pękł, może coś przygniotłeś.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Pudi
Posty: 6
Rejestracja: 24 kwie 18, 18:11
BMW: E46 330D Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#5

Post autor: Pudi »

Przewody były wymieniane jakoś rok temu a czy jest jakaś różnica w ciśnieniomierzu za kolektorem od wersji 2.0 a 3.0? oprócz łączenia kostki?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Nie wiem, ale będzie widać przy odczycie ciśnienia doładowania na komputerze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#7

Post autor: rafał18 »

Jest roznica, byly dwa rodzaje i wlasnie po samej kostce mozna je rozróżnić
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”