BMW - straszenie poślizgami

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#11

Post autor: Analogowy13 »

A ja dodam od siebie że jak dowali ci śniegu poza miastem to będziesz jechał 60 na 4 bo przy przyśpieszaniu na 3 będzie ci Asc dławiło żeby w poślizg nie wpaść ( tj zrywa trakcie)
Koledzy dobrze prawią , rozwalisz się jak już na życzenie bo zamiast na torze na ulicy będziesz bokiem chciał latać...
CZEGO OCZYWIŚCIE NIE ŻYCZĘ !
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#12

Post autor: Miłosz »

Jak ktoś zdolny to i w du#ie palec złamie. Kiedyś jak miałem jeszcze magiczne e36 tylko z absem i zima to była zima -30 stopni C, 2m śniegu, a nie jakaś piz#a w rurkach to nawet bez kontroli trakcji jazda nie była straszna, podstawa to dobra opona i trochę oleju w głowie. RWD to było moje pierwsze auto i na tyle fajnie mi się jezdzi że po jakiś 9 latach dalej śmigam tylno napędówkami.
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#13

Post autor: Jarando »

Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
bbielo
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 16 sie 15, 9:15
BMW: '02 E46 Topasblau M54B22
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa / Biała Podlaska

#14

Post autor: bbielo »

Mnie też straszyli tym tylnym napędem... Znaczy generalnie były to osoby jeżdzące przednionapędówkami. Ani razu nie miałem stresowej sytuacji zimą, co nie zmienia faktu że nie zapie$%^&am jak król szosy po lodzie, raczej jeżdżę normalnie i mam dobre nowe opony. Próbując zarzucić dupą z włączonym DSC nie dałem rady bez ręcznego przy 'miastowych' prędkościach wchodzenia w zakręty :(
Crim
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 13 lip 15, 17:46
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#15

Post autor: Crim »

Jarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
s
DSC nie DCS
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC :)
Ostatnio zmieniony 22 paź 17, 15:46 przez Crim, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#16

Post autor: Szczurson »

Crim pisze:
Jarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
s
DSC nie DC
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC :)
Myślę, że Jarando to wie, ale chodziło mu konkretnie o odwrócenie działania, czyli uruchamiasz auto i DSC jest wyłączone, a dopiero jak przytrzymasz przycisk to je włączasz.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#17

Post autor: Jarando »

Crim pisze:
Jarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
s
DSC nie DC
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC :)
Po pierwsze, to poprawnie napisałem DSC.
Po drugie, to nie wiem czy chciałeś zabłysnąć czy coś innego, ale czy naprawdę masz mnie za idiotę, który nie wie jak wyłącza się całkowicie DSC z przycisku?
Więc...
Dokładnie wiem jak wyłączyć całkowicie DSC z przycisku i o dziwo wiem nawet, jak je z powrotem uaktywnić.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na konkretną odpowiedź od bardziej kumatych i obeznanym z tym zagadnieniem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Crim
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 13 lip 15, 17:46
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#18

Post autor: Crim »

Jarando pisze:
Crim pisze:
Jarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
s
DSC nie DCS
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC :)
Po pierwsze, to poprawnie napisałem DSC.
Po drugie, to nie wiem czy chciałeś zabłysnąć czy coś innego, ale czy naprawdę masz mnie za idiotę, który nie wie jak wyłącza się całkowicie DSC z przycisku?
Więc
Dokładnie wiem jak wyłączyć całkowicie DSC z przycisku i o dziwo wiem nawet, jak je z powrotem uaktywnić.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na konkretną odpowiedź od bardziej kumatych i obeznanym z tym zagadnieniem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Mhm bez spiny myślałem że nie wiesz bo nie wszyscy wiedzą by przytrzymać a nie tylko nacisnąć przycisk by wyłączyć całkowicie DSC.
Pisałeś o odczepianiu czujników by stale wyłączyć więc nie wiedziałem że wiesz o przytrzymaniu ( teraz już wiem że wiesz i zostawię swoje mądrości dla tych co nie wiedzą), nie wiedziałem że męczące jest dla Ciebie przyciskanie przycisku za każdym razem gdy odpalasz silnik by wyłączyć DSC, i że chcesz mieć już jakby z automatu to.

I tego się nie czepiaj bo widzę żę napisałeś "DCS"
także spokojnie nie chciałem urazić :)
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#19

Post autor: Jarando »

Szczurson pisze:chodziło mu konkretnie o odwrócenie działania, czyli uruchamiasz auto i DSC jest wyłączone, a dopiero jak przytrzymasz przycisk to je włączasz.
Dokładnie o to mi chodzi.
Nie zawsze pamiętam, aby je dezaktywować, a przyznam że to wyłączanie jest nawet irytujące.
Ciekawi mnie zatem, czy można to zrobić jakoś programowo.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#20

Post autor: maniek21112 »

Do założyciela tematu:
Nie wiem jaki budżet masz odłożony, ale asc wiele nie pomaga, tylko tyle żeby nie zerwać przyczepności przy ruszaniu, w szybkim łuku jak przesadzisz to już będziesz zdany praktycznie na siebie, dopiero dsc ratuje w takich sytuacjach. Oczywiście nie straszę tylko uświadamiam. Tak jak jeden z kolegów napisał, po kupnie wybierz się na jakiś bezpieczny plac i wymuś kilka poślizgów (na 1 biegu), wtedy nauczysz się odpowiednio reagować, dobre, nowe opony i dasz radę :good:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź

Wróć do „Ogólne”