BMW - straszenie poślizgami
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 759
- Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
- BMW: 318i-328i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warka
A ja dodam od siebie że jak dowali ci śniegu poza miastem to będziesz jechał 60 na 4 bo przy przyśpieszaniu na 3 będzie ci Asc dławiło żeby w poślizg nie wpaść ( tj zrywa trakcie)
Koledzy dobrze prawią , rozwalisz się jak już na życzenie bo zamiast na torze na ulicy będziesz bokiem chciał latać...
CZEGO OCZYWIŚCIE NIE ŻYCZĘ !
Koledzy dobrze prawią , rozwalisz się jak już na życzenie bo zamiast na torze na ulicy będziesz bokiem chciał latać...
CZEGO OCZYWIŚCIE NIE ŻYCZĘ !
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Jak ktoś zdolny to i w du#ie palec złamie. Kiedyś jak miałem jeszcze magiczne e36 tylko z absem i zima to była zima -30 stopni C, 2m śniegu, a nie jakaś piz#a w rurkach to nawet bez kontroli trakcji jazda nie była straszna, podstawa to dobra opona i trochę oleju w głowie. RWD to było moje pierwsze auto i na tyle fajnie mi się jezdzi że po jakiś 9 latach dalej śmigam tylno napędówkami.
Mój --- > lexus is 220d
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
- bbielo
- Bywalec forum
- Posty: 132
- Rejestracja: 16 sie 15, 9:15
- BMW: '02 E46 Topasblau M54B22
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa / Biała Podlaska
Mnie też straszyli tym tylnym napędem... Znaczy generalnie były to osoby jeżdzące przednionapędówkami. Ani razu nie miałem stresowej sytuacji zimą, co nie zmienia faktu że nie zapie$%^&am jak król szosy po lodzie, raczej jeżdżę normalnie i mam dobre nowe opony. Próbując zarzucić dupą z włączonym DSC nie dałem rady bez ręcznego przy 'miastowych' prędkościach wchodzenia w zakręty
-
- Bywalec forum
- Posty: 100
- Rejestracja: 13 lip 15, 17:46
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
sJarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
DSC nie DCS
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC
Ostatnio zmieniony 22 paź 17, 15:46 przez Crim, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Myślę, że Jarando to wie, ale chodziło mu konkretnie o odwrócenie działania, czyli uruchamiasz auto i DSC jest wyłączone, a dopiero jak przytrzymasz przycisk to je włączasz.Crim pisze:sJarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
DSC nie DC
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Po pierwsze, to poprawnie napisałem DSC.Crim pisze:sJarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
DSC nie DC
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC
Po drugie, to nie wiem czy chciałeś zabłysnąć czy coś innego, ale czy naprawdę masz mnie za idiotę, który nie wie jak wyłącza się całkowicie DSC z przycisku?
Więc...
Dokładnie wiem jak wyłączyć całkowicie DSC z przycisku i o dziwo wiem nawet, jak je z powrotem uaktywnić.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na konkretną odpowiedź od bardziej kumatych i obeznanym z tym zagadnieniem.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 100
- Rejestracja: 13 lip 15, 17:46
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Mhm bez spiny myślałem że nie wiesz bo nie wszyscy wiedzą by przytrzymać a nie tylko nacisnąć przycisk by wyłączyć całkowicie DSC.Jarando pisze:Po pierwsze, to poprawnie napisałem DSC.Crim pisze:sJarando pisze:Tak z innej bajki.
Zna ktoś jakiś sposób żeby zaraz po odpaleniu silnika DCS samo się całkowicie dezaktywowało?
Chodzi mi o wyłączenie programowe a nie usunięcie jakiś czujników itp. żeby później w razie pitrzeby można było je z powrotem aktywować przyciskiem?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
DSC nie DCS
DSC można wyłączyć stale bez odpinania czujników itd za pomocą przycisku na panelu pod klimą, wystarczy przytrzymać owy przycisk ponad chyba 10 sekund czy nawet dłużej (nie wiem ile dokładnie) ale się da, a żeby włączyć ponownie to klikasz przycisk jeszcze raz.
Tylko że za każdym razemgdy zgasisz i uruchomisz silnik będziesz musiał wyłączać DSC od nowa i tyle. Pisze o DSC nie ASC bo o tym nie wiem jak użytkować gdyż posiadam DSC
Po drugie, to nie wiem czy chciałeś zabłysnąć czy coś innego, ale czy naprawdę masz mnie za idiotę, który nie wie jak wyłącza się całkowicie DSC z przycisku?
Więc
Dokładnie wiem jak wyłączyć całkowicie DSC z przycisku i o dziwo wiem nawet, jak je z powrotem uaktywnić.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na konkretną odpowiedź od bardziej kumatych i obeznanym z tym zagadnieniem.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Pisałeś o odczepianiu czujników by stale wyłączyć więc nie wiedziałem że wiesz o przytrzymaniu ( teraz już wiem że wiesz i zostawię swoje mądrości dla tych co nie wiedzą), nie wiedziałem że męczące jest dla Ciebie przyciskanie przycisku za każdym razem gdy odpalasz silnik by wyłączyć DSC, i że chcesz mieć już jakby z automatu to.
I tego się nie czepiaj bo widzę żę napisałeś "DCS"
także spokojnie nie chciałem urazić
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Dokładnie o to mi chodzi.Szczurson pisze:chodziło mu konkretnie o odwrócenie działania, czyli uruchamiasz auto i DSC jest wyłączone, a dopiero jak przytrzymasz przycisk to je włączasz.
Nie zawsze pamiętam, aby je dezaktywować, a przyznam że to wyłączanie jest nawet irytujące.
Ciekawi mnie zatem, czy można to zrobić jakoś programowo.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Do założyciela tematu:
Nie wiem jaki budżet masz odłożony, ale asc wiele nie pomaga, tylko tyle żeby nie zerwać przyczepności przy ruszaniu, w szybkim łuku jak przesadzisz to już będziesz zdany praktycznie na siebie, dopiero dsc ratuje w takich sytuacjach. Oczywiście nie straszę tylko uświadamiam. Tak jak jeden z kolegów napisał, po kupnie wybierz się na jakiś bezpieczny plac i wymuś kilka poślizgów (na 1 biegu), wtedy nauczysz się odpowiednio reagować, dobre, nowe opony i dasz radę
Nie wiem jaki budżet masz odłożony, ale asc wiele nie pomaga, tylko tyle żeby nie zerwać przyczepności przy ruszaniu, w szybkim łuku jak przesadzisz to już będziesz zdany praktycznie na siebie, dopiero dsc ratuje w takich sytuacjach. Oczywiście nie straszę tylko uświadamiam. Tak jak jeden z kolegów napisał, po kupnie wybierz się na jakiś bezpieczny plac i wymuś kilka poślizgów (na 1 biegu), wtedy nauczysz się odpowiednio reagować, dobre, nowe opony i dasz radę
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau