BMW po swapie

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#11

Post autor: Analogowy13 »

W każdym bądź razie 2.0d po lifcie nawet jest na pęczki :)
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#12

Post autor: Broder »

Nie da sie wrzucic r6 ze stabilizatorem od r4 !
Hamulce to kwestia podejscia, jesli ma byc jak fabryka to zmienic. R6 nie jest jakos super ciezkie w stosunku do r4 wiec to taka roznica jak bys jezdzil z pasazerem (a nawet polowa pasazera). Chyba ze jezdzisz nonstop zaladowany 5 osob + bagaz to wtedy pewnie warto.
Zawieszenie - z etk wychodzi ze 318i n42/46 mialy takie same amory jak r6, a Sachs nawet nie ma rozroznienia na zwykle i mtecha , wiec tu tez nie bedzie roznicy , jedynie wymiana sprezyn jak juz.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”