BMW po swapie

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 395
Rejestracja: 04/09/2016, 13:47
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Kontakt:

BMW po swapie

Post autor: Analogowy13 » 29/06/2018, 18:21

W każdym bądź razie 2.0d po lifcie nawet jest na pęczki :)
" W życiu piękne są chwile i tyle ... "
Obrazek


Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 1141
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Post autor: Broder » 01/07/2018, 9:58

Nie da sie wrzucic r6 ze stabilizatorem od r4 !
Hamulce to kwestia podejscia, jesli ma byc jak fabryka to zmienic. R6 nie jest jakos super ciezkie w stosunku do r4 wiec to taka roznica jak bys jezdzil z pasazerem (a nawet polowa pasazera). Chyba ze jezdzisz nonstop zaladowany 5 osob + bagaz to wtedy pewnie warto.
Zawieszenie - z etk wychodzi ze 318i n42/46 mialy takie same amory jak r6, a Sachs nawet nie ma rozroznienia na zwykle i mtecha , wiec tu tez nie bedzie roznicy , jedynie wymiana sprezyn jak juz.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupuję BMW E46”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości