BMW E90 montegoblau metallic by waldek1978
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Wrócę do tematu Twojego podłokietnika.
Czy jak go przesuniesz maksymalnie do przodu, możesz oprzeć na nim łokieć i jednocześnie trzymać kieronicę czy nadal jest to niemożliwe?
Pytam, bo będę chciał taki dzielony podłokietnik zamontować w E90 żony, pod warunkiem, że będzie można z opartą na nim ręką sięgnąć komfortowo do kierownicy, a nie tak jak teraz, tylko do lewarka zmiany biegów.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Czy jak go przesuniesz maksymalnie do przodu, możesz oprzeć na nim łokieć i jednocześnie trzymać kieronicę czy nadal jest to niemożliwe?
Pytam, bo będę chciał taki dzielony podłokietnik zamontować w E90 żony, pod warunkiem, że będzie można z opartą na nim ręką sięgnąć komfortowo do kierownicy, a nie tak jak teraz, tylko do lewarka zmiany biegów.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Nie robiłem zakupów w Biedronce, skorzystałem tylko z parkingu.maniek21112 pisze:Runda do biedronki [emoji14] spokojnie jutro też otwarte..uff zazdroszczę pogody, u mnie 15 cm śniegu i dalej pada. Konkretnie odpicowany
Teraz słyszę, że jednak zamknięte jadę do biedry
Jeżeli przesunę podłokietnik maksymalnie do przodu, to opierając na nim łokieć jestem wstanie trzymać kierownicę mniej więcej na godz. 16. Niestety przesunięcie podłokietnika nie pozwala na komfortowe chwycenie kierownicy na godz. 14.Jarando pisze:Wrócę do tematu Twojego podłokietnika.
Czy jak go przesuniesz maksymalnie do przodu, możesz oprzeć na nim łokieć i jednocześnie trzymać kieronicę czy nadal jest to niemożliwe?
Pytam, bo będę chciał taki dzielony podłokietnik zamontować w E90 żony, pod warunkiem, że będzie można z opartą na nim ręką sięgnąć komfortowo do kierownicy, a nie tak jak teraz, tylko do lewarka zmiany biegów.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Minął kolejny tydzień z nowym autem, a działo się w nim sporo. W poniedziałek zaprowadziłem bawarkę do mojego zaprzyjaźnionego mechanika, magika od BMW.
Moje doświadczenie z silnikiem n42 zaowocowały tym, że postanowiłem zaraz po zakupie kompleksowo zadbać o n46.
Wszystko oczywiście na oryginalnych częściach BMW. A oto co zostało zrobione:
1. wymiana rozrządu,
2. wymiana uszczelniaczy trzonków zaworów,
3. wymiana odmy,
4. uszczelka pokrywy zawór,
5. uszczelki pompy vacum,
6. uszczelka miski olejowej,
7. uszczelka podstawy filtra oleju,
8. oringi elektrozaworów.
Po tych grubych zabiegach, przyszła kolej na te mniejsze:
1. olej w silniku Millers EE C3 5w30,
2. filtr oleju Mann,
3. filtr powietrza Mann,
4. olej w skrzyni biegów Millers TRX SYNTH GL5 75W80,
5. płyn hamulcowy ATE SL.6,
6. płyn chłodnicy Febi,
7. płyn wspomagania kierownicy Millers,
8. świece zapłonowe Beru.
Wpadły też nowe ramki pod tablice rejestracyjne z BMW DYNAMIC MOTORS oraz żarówki led, podświetlenia tablicy.
To na ten tydzień tyle.
Moje doświadczenie z silnikiem n42 zaowocowały tym, że postanowiłem zaraz po zakupie kompleksowo zadbać o n46.
Wszystko oczywiście na oryginalnych częściach BMW. A oto co zostało zrobione:
1. wymiana rozrządu,
2. wymiana uszczelniaczy trzonków zaworów,
3. wymiana odmy,
4. uszczelka pokrywy zawór,
5. uszczelki pompy vacum,
6. uszczelka miski olejowej,
7. uszczelka podstawy filtra oleju,
8. oringi elektrozaworów.
Po tych grubych zabiegach, przyszła kolej na te mniejsze:
1. olej w silniku Millers EE C3 5w30,
2. filtr oleju Mann,
3. filtr powietrza Mann,
4. olej w skrzyni biegów Millers TRX SYNTH GL5 75W80,
5. płyn hamulcowy ATE SL.6,
6. płyn chłodnicy Febi,
7. płyn wspomagania kierownicy Millers,
8. świece zapłonowe Beru.
Wpadły też nowe ramki pod tablice rejestracyjne z BMW DYNAMIC MOTORS oraz żarówki led, podświetlenia tablicy.
To na ten tydzień tyle.
Ostatnio zmieniony 24 mar 18, 17:55 przez waldek1978, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
W myśl powiedzenia lepiej zapobiegać niż leczyć gruuuby serwis no i wzorowe podejście do tematu Po tych zabiegach spokój na długi czas
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10336
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Chociaż połowa tak naprawdę wymagała wymiany? nie masz wiedzy o poprzednich wymianach eksploatacyjnych? Budżet szarpnęło konkretnie
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Oczywiście, że mam wiedzę na temat wymian eksploatacyjnych. Tak naprawdę, to nie musiałem nic wymieniać, bo serwis olejowy i filtrowy przypadał na czerwiec 2019 r. reszta przypadała na kolejne lata. Jedynie co wymagało uwagi, to uszczelka miski olejowej, bo tam się delikatnie pociło.maniek21112 pisze: ↑24 mar 18, 19:06 Chociaż połowa tak naprawdę wymagała wymiany? nie masz wiedzy o poprzednich wymianach eksploatacyjnych? Budżet szarpnęło konkretnie
Reszta wymian, to poprostu poszedłem za ciosem. Wolałem zrobić wszystko od razu i mieć święty spokój, a nie jak w e46, najpierw uszczelniacze, za chwile ciakła pompa vacum, potem ciekło spod pokrywy zaworów, i rurki bagnetu.
Raz a dobrze!
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
W końcu wpadły letnie oponki, moje z E46. W końcu jest cisza, bo opony zimowe, na których kupiłem E90, to run on flat Bridgestone i niestety, ale są bardzo głośne, szum w kabinie jest dosyć spory. :-/
Wieczorkiem pojechałem na myjnię. Na początek aktywna piana, później dokładne mycie, a jutro przelecę FINISH KARE 425 Extra Slick Final Body Shine, a na oponki CARTEC VINYL TP-49.
Wieczorkiem pojechałem na myjnię. Na początek aktywna piana, później dokładne mycie, a jutro przelecę FINISH KARE 425 Extra Slick Final Body Shine, a na oponki CARTEC VINYL TP-49.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10336
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ale co to za felgi? Też z e46? Strasznie schowane
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Dedykowane do E90 styling 154, na ten sezon zostają i nic innego nie będzie.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 4126 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: beednarr