bmw e60 525i 218km
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lis 17, 11:04
- BMW: bmw e60
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: szczecin
Witam ostatnimi czasy mam problem ze swoja e60, mianowicie na zimnym i tylko zimnym silniku falujace obroty, przycicanie przy dodawaniu gazu i wyskakujacy check engina.
Zdiagnozowane wypadanie zaplonu na cylindrze 1 i 2 , za bogata mieszanka.
Wymienione swiece na nowe komplet, oraz dwa padniete wtryski.
Minelo dwa tygodnie bylo dobrze i dzis nagle po deszczach i dwoch dniach stania wyskoczyl check engine i lekko falujace obroty ale tak naprawde delikatnie i lekkie przycicnanie przy dodawaniu gazu miedzy obrotami 1500-2000. Po zagrzaniu i jezdzie ok 30 min check zniknal i objawy tez. Blad ktory wyskoczyl na OBD P0172 Powertrain System Too Rich Bank 1.
Dzis pod INPA sprawdzilem co sie zapisalo i blad :
Czy ktos moze pomoc ? Czy to sonda? jesli tak to ktora?
Wtryski sprawdzone wszystkie w normie.
Zdiagnozowane wypadanie zaplonu na cylindrze 1 i 2 , za bogata mieszanka.
Wymienione swiece na nowe komplet, oraz dwa padniete wtryski.
Minelo dwa tygodnie bylo dobrze i dzis nagle po deszczach i dwoch dniach stania wyskoczyl check engine i lekko falujace obroty ale tak naprawde delikatnie i lekkie przycicnanie przy dodawaniu gazu miedzy obrotami 1500-2000. Po zagrzaniu i jezdzie ok 30 min check zniknal i objawy tez. Blad ktory wyskoczyl na OBD P0172 Powertrain System Too Rich Bank 1.
Dzis pod INPA sprawdzilem co sie zapisalo i blad :
Czy ktos moze pomoc ? Czy to sonda? jesli tak to ktora?
Wtryski sprawdzone wszystkie w normie.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie sonda tylko zły skład mieszanki, zbyt bogata. Więc zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu. Swoją drogą możesz nagrać pracę sond po rozgrzaniu na wolnych obrotach.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak, sprawdź też przewody odmy, lubią pękać, skutek ten sam. Wypadł zapłon na 4 i 6 cylindrze, może to być skutek nieszczelności lub/i świeca/cewka.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Najlepiej przy pomocy dymu, wtedy nie ma siły, jak będzie nieszczelność to pokaże gdzie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau